15 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee

3 jaar geleden

Kroost is ook een heel handig en mooi concept!

3 jaar geleden

Ik doe dit ook al voor mij oudste, super leuk! Ik gebruik al jaren Albelli, erg fijn in gebruik en mooie producten!

3 jaar geleden

Ik laat elk kwartaal foto's afdrukken en plak ze daarna in. Vind ik veel makkelijker bij houden:)

3 jaar geleden

Ik gebruik al heel wat jaar de Kruitvat. Makkelijk en mooie kwaliteit. Ik maak ook van de kinderen een jaarboek

3 jaar geleden

Smartphoto.nl is een hele fijne site. Goede kwaliteit en super goede service. Ik had een foto te ver naar boven geplaatst, ik kreeg meteen een nieuwe fotoboek toegestuurd. En ze hebben ook regelmatig Goede aanbiedingen.

3 jaar geleden

Smartphoto werkt heel fijn en hebben regelmatig aanbiedingen. Tot nu toe bij onze oudste ook steeds jaarboeken gemaakt ondertussen 3 stuks. Bij de jongste ga ik het ook via smartphoto doen.

3 jaar geleden

Ik gebruik de app once upon, die is super mooi en je kan tekst bijschrijven. Ben daar zeeeeer tevreden over. Kwaliteit is prachtig, helemaal deze tijd ook nog eens馃憣

3 jaar geleden

Ik heb een tijd terug van mijn zwangerschapsshoot en newbornshoot van ons dochtertje boeken gemaakt bij Albelli. Echt prachtig geworden! Ik hou in de app ook al een tijdje een boek bij van haar 1e jaar, die werk ik eens per maand bij en sla deze op mijn laptop op. Als je een beetje zoekt is er ook altijd wel een kortingscode te vinden 馃憤馃徏

3 jaar geleden

Als je zelf wilt bestellen en plakken heeft huisjeno56.nl prachtige fotoboeken die je zelf kan samen stellen!

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Ik heb een tijd terug van mijn zwangerschapsshoot en newbornshoot van ons d ...
Via de albelli app heb ik ook een boek welke ik bij houdt. Alleen lukt het mij niet deze via de laptop ook te openen... hoe doe jij dit? 馃

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Via de albelli app heb ik ook een boek welke ik bij houdt. Alleen lukt het ...
Oh ik heb de app op de laptop, op je gsm heb ik geen verstand van 馃檲 maar in de Albelli map op de pc staan mappen per fotoboek, deze kan je kopi毛ren naar usb ofzo en dan op elke andere computer openen in de Albelli app.

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Oh ik heb de app op de laptop, op je gsm heb ik geen verstand van 馃檲 maar i ...
Ah maar misschien is dat al de oplossing, als ik de app op de laptop gebruik ipv de website versie 馃憤 thanks!

3 jaar geleden

Ik heb vanaf de geboorte maandelijks foto's in een album gedaan via Klikkie馃槉 Na het eerste jaar ga ik ook over op iets anders. Dus ik volg馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Savikmoi

Ik gebruik de app once upon, die is super mooi en je kan tekst bijschrijven ...
Hier hetzelfde. Voor onze eerste ook al jaren op deze manier