Ik wil graag per levensjaar een fotoboek maken.
En er is natuurlijk zoveel keuze qua boeken.
Welke fotoboeken hebben een goede kwaliteit?
Welke sites werken handig?
Albelli, hema etc ken ik.
Misschien hebben jullie andere idee毛n/ervaringen?
#projectfoto鈥檚uitzoeken馃
Smartphoto.nl is een hele fijne site. Goede kwaliteit en super goede service. Ik had een foto te ver naar boven geplaatst, ik kreeg meteen een nieuwe fotoboek toegestuurd. En ze hebben ook regelmatig Goede aanbiedingen.
Smartphoto werkt heel fijn en hebben regelmatig aanbiedingen. Tot nu toe bij onze oudste ook steeds jaarboeken gemaakt ondertussen 3 stuks. Bij de jongste ga ik het ook via smartphoto doen.
Ik gebruik de app once upon, die is super mooi en je kan tekst bijschrijven. Ben daar zeeeeer tevreden over. Kwaliteit is prachtig, helemaal deze tijd ook nog eens馃憣
Ik heb een tijd terug van mijn zwangerschapsshoot en newbornshoot van ons dochtertje boeken gemaakt bij Albelli. Echt prachtig geworden! Ik hou in de app ook al een tijdje een boek bij van haar 1e jaar, die werk ik eens per maand bij en sla deze op mijn laptop op. Als je een beetje zoekt is er ook altijd wel een kortingscode te vinden 馃憤馃徏
Via de albelli app heb ik ook een boek welke ik bij houdt. Alleen lukt het ...
Oh ik heb de app op de laptop, op je gsm heb ik geen verstand van 馃檲 maar in de Albelli map op de pc staan mappen per fotoboek, deze kan je kopi毛ren naar usb ofzo en dan op elke andere computer openen in de Albelli app.