12 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een melkbadshoot gedaan op 2 maanden 💙

5 jaar geleden

Wij gaan zondag eentje doen als hopelijk het weer toch niet te extreem doet id ochtend 🥵 Dochtertje is 3mnd. Gingen eerst op 8w maar man wat zat ze toen in een lastige periode 😅 Nu vind ik het wel fijn dat ze superveel reageert en lacht dus ik ben benieuwd !

5 jaar geleden

Elke leeftijd heeft zijn charmes! Laatje daar niet door tegen houden. Newborn shoot is mooi, omdat ze dan zo klein zijn en je je kindje dan nog alle kanten "op kan vouwen" Als ze wat groter zijn is het juist mooi dat je goed contact kunt maken en zelfs een lachje kunt vast leggen. Daar hoeven ze nog niet perse voor te kunnen zitten oid 😁👍 Deze foto was toen ze 6 dagen oud was.

5 jaar geleden

Dit is een foto van 4,5 week oud. Hoog tijd voor een nieuwe shoot bedenk ik me nu 😁👌

5 jaar geleden

Wij hebben het bij mijn eerste gedaan toen hij 4,5 maand was. Voordeel van wat ouder vond ik dat hij langer wakker kon zijn en ook echt wel actief de camera in keek (bij de foto rechtsonder was hij net wakker dus wel wat duffer).

5 jaar geleden

Gewoon zelf leuke foto’s maken

5 jaar geleden

🎀

5 jaar geleden

👠

5 jaar geleden

Hij was hier 6 weken. Geen seconde spijt van gehad. Hele mooie foto’s geworden. Had ook een zwangerschapshoot. Ook geen spijt van 😂 Is wel onze eerste 😂

5 jaar geleden

Onze fotograaf is een goede vriendin en die heeft dus newborn foto’s gemaakt met 2,5 week. Met de oudste was ze er al binnen een week en hebben we toen hij 7 mnd was ook weer foto’s gemaakt. Super leuk om te doen!

5 jaar geleden

Hier toen hij 4,5 maand was. Gecorrigeerd 4 weken. Toen was hij net uit het ziekenhuis.