31 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom zon fruitspeen slecht is.
En ja de loopauto is niet het beste maar als je je kind er elke dag heel eventjes in doet kan t best. Bij onze oudste allebei gebruikt (en ja de loopauto echt wel eens langer dan 15min per dag)en ze heeft er niks aan overgehouden hoor. Ze vond het super leuk!
Dus ik zou zeggen. Lekker aanschaffen super leuk. En die fruitspeen oom lekker doen. Zo kunnen ze ook aan smaken gaan wennen ! Alleen maar goed.
Je doet het goed en bent echr geen slechte moeder hoor.
5 jaar geleden
Reactie op Siemona
Ik zou niet weten waarom zon fruitspeen slecht is.
En ja de loopauto is ni ...
Pff thanks! Ik moet zo mijn ei kwijt soms.. nooit gedacht dat er zoveel bekijks bij kwam ik denk alles met mate doen t wel oke is.
5 jaar geleden
Lekker je eigen gevoel volgen! Hier was borstvoeding na 6mnd ook slecht 🤔 En troosten ook (ze moeten maar gewoon leren dat we ze niet altijd kunnen troosten?). En ga zo maar door. Qua spullen nog niet perse meegemaakt. Maar volg je gevoel hoor en je baby, dan zit je altijd goed!
5 jaar geleden
Alles is slecht als je er TE voor plakt. Te lang in een loopstoel, Te vaak een fruitspeen, Te veel beleg, dus volg je mama gevoel. Ik werk in de kinderopvang en ik weet precies wat wel en niet goed is volgens de"regeltjes" maar ik doe ook gewoon wat goed voelt. Zo zit ons dochtertje gewoon 1 of 2 keer per dag eventjes in haar loopstoel. Ongeveer 15 min.

5 jaar geleden
Sowieso als jij iets doet met de beste intensie voor je kind en je nu af vraagt of het wel goed is omdat een ander je iets verteld zegt al dat je het goed wil doen voor je kindje dus hoe dan oom geen slechte moeder. In het ouderschap zullen we nog genoeg "fouten" maken je leert elke dag.
5 jaar geleden
Reactie op Desireewg
Alles is slecht als je er TE voor plakt. Te lang in een loopstoel, Te vaak ...

Wat een schatje heb je😍 als die je zo aan kijkt doe je er alles voor!
5 jaar geleden
Ook al te maken gehad met de moedermaffia?🙈🤪 We zouden goed geld verdienen als we daar eens speciale oorpluggen voor zouden uitvinden of niet mama😂
In slaap voeden..slecht. Bv geven na 6 mnd, slecht en niet voldoende.. Rapley methode, gevaarlijk.. Samen slapen, krijg je een te aanhankelijk kind van.. Niet laten huilen..te soft. Geen slaaptraining, wacht maar als je zelf te moe raakt. Etc etc etc..🙃🙂🙃
5 jaar geleden
Ik moest eerst eens opzoeken wat een fruitspeen was haha.. maar die hebben wij dus ook.. louis (7mnd) heeft hem van sinterklaas gekregen.. ik zeg ideaal.. weet je zeker dat ze niet een te groot stuk neemt. Loopstoel hebben wij ook sinds 2 weken.. we doen louisa er eventjes 10 minuten in dan is ze er ook wel weer flauw van. Verder ehm.. samen slapen.. nog steeds wel eens.. heerlijk! Ze worden zo snel groot. Voor de tv zetten is er ook 1.. dat is zoooo slecht! Nou het zal.. louisa vind woezel en pip geweldig zodra ze de intro al hoort is ze helemaal blij. Dus lekker je eigen gevoel volgen dan is het altijd goed!
5 jaar geleden
Reactie op BelandaKecil
Ook al te maken gehad met de moedermaffia?🙈🤪 We zouden goed geld verdiene ...
Hahah oorpluggen nou dan waren we binnen🤣 ik weet niet hoe maar er word overal wat op verzonnen en ik was het even zo moe😝 ik ben blij dat er zoveel lieve mamas op dit forum zitten want ik als jonge onervaren mamie weet soms niet waar ik deze dingen kwijt kan en hoe andere moeders erover denken
5 jaar geleden
Oh vreselijk ook al te maken gehad met de moeder maffia? Vooral doen waar je je goed bij voelt!
Teddy pakje is blijkbaar ook slecht in de draagzak want dan sterven de voetjes af? Met de oudste altijd gedaan en heeft nog prima voetjes!! Ik heb haar hooguit ook nog 15/30 min in de draagzak, maar oh wat was dat slecht 💁🏼♀️
5 jaar geleden
Reactie op MK-89
Oh vreselijk ook al te maken gehad met de moeder maffia? Vooral doen waar j ...
Haha daar heb ik hem eigenlijk juist voor gekocht 🙈
5 jaar geleden
Reactie op MK-89
Haha ik dus ook 😂 maar wat een commentaar heb ik er op gehad (van Facebook ...
Haha daar heb ik m ook voor gekocht! Maar leg eens uit, waarom sterven de voetjes dan af? 🤔 Nu ben ik wel benieuwd, haha.
Commentaar geven op een ander is vrij makkelijk, helemaal online. Maar vertrouw op je eigen moedergevoel!
5 jaar geleden
Reactie op Lindeboom
Haha daar heb ik m ook voor gekocht! Maar leg eens uit, waarom sterven de v ...
Ben ook wel benieuwd waarom dit zou gebeuren 🙈