Ons meisje is over een paar daagjes 9 maanden.
Ze heeft nooit heel goed de fles willen drinken maar het was altijd wel goed genoeg wua groei enz.
Echter, sinds ze meer vast voedsel krijgt (wegens omstandigheden krijgt ze pas sinds een paar weken groente en fruit) wil ze de fles niet meer. Ofnaja de flesvoeding niet. Waar ik deze ook in doe en hoe ik deze ook geef, maakt niet uit. Ze heeft naar mijn mening geen lichamelijke last maar na een slokje geproeft te hebben hoeft ze het gewoon niet meer en geeft ze heel duidelijk aan niet te willen.
Heel veel vast voedsel eet ze ook nog niet maar dit wil ze wel eten.
Blijkbaar kan het dat babys, als ze eenmaal iets lekkerders geproeft hebben, ze de flesvoeding gewoon niet lekker meer vinden en dat dus niet willen. Echter, zonder flesvoeding kan ze ook niet.
Iemand die dit herkent en misschien een oplossing heeft? Ik zit een beetje met mijn handen in het haar.
Ze heeft ook niet zo veel reserves en niet zo veel bij te zetten en heeft een paar weekjes geleden in het zh gelegen wegens uitdroging door het rota virus en is toen ook nog eens afgevallen, terwijl ze al minder groeide.
Ze is nu denk ik ongeveer 7 kilo en 69 cm. Maar dat is een beetje een wilde gok.