11 Reacties

3 jaar geleden

Ja bij ons vervalt dit ook heel jammer idd

3 jaar geleden

Hier nog maar 1x per week. Jammer maar snap t wel ook, zo veel werk voor ze

3 jaar geleden

Bij mijn opvang blijft het dagverslag tot het kind 4 jaar is

3 jaar geleden

Vervalt bij ons ook vanaf 1 jaar. Heel soms plaatsen ze nog iets, wel geregeld een foto. Dat vind ik juist veel leuker.

3 jaar geleden

Wij hebben dit nooit gehad zelfs en eerlijk gezegd, ik mis dit ook niet echt 😊 in haar boekje staat gewoon wanneer ze gedut heeft, aantal pipi of kakapampers aangeduid en aangeduid in een schemaatje hoe goed of minder goed de maaltijden gingen. Maar dit is dus heel sec en ook soms niet ingevuld. Aan de deur zeggen ze of ze een fijne dag had of niet en dat vind ik het belangrijkste 😊 enige dat ik gebruik is wanneer haar laatste dutje was ifv het slapen 😊

3 jaar geleden

Bij ons vervalt het persoonlijke dag verslag ook bij een 1jarige . Er wordt echter wel een groepsverhaal geschreven. En natuurlijk worden er foto's geplaatst. Ik werk zelf in de opvang. En alle tijd die wij achter de ipad zitten is minder persoonlijke aandacht voor je kind. Ik snap je gemis ...ik vond het persoonlijke verhaaltje ook echt leuk!

3 jaar geleden

Hier ook tot mijn verrassing. Zelfs slaaptijden worden niet meer genoteerd. Vind ik wel vervelend maar misschien hoort het bij het proces van meet loslaten...

3 jaar geleden

Bijna overal is dit zo. Ja t was handig inderdaad heb hetzelfde dat k vaak de helft vergeet te vragen wat ik doe is opschrijven voor mezelf wat ik wil vragen en gewoon t briefje meenemen.

3 jaar geleden

Reactie op Appelpit

Hier ook tot mijn verrassing. Zelfs slaaptijden worden niet meer genoteerd. ...
Precies. Het verhaaltje is voor mij niet zo van belang. Maar weten hoe lang de geslapen heeft wel.

VRIEND

3 jaar geleden

Ja hier ook vanaf 1jr geen dag verslagje meer. Wel foto’s soms, net als eerst. Ze noteren wel de slaapjes en het eten dus als ik er aan denk vraag ik het soms bij ophalen. Maar meestal vraag ik gewoon hoe haar dag was en of er bijzonderheden zijn. Vond het eerst jammer en lastig maar is kwestie van weer wat leren loslaten en vertrouwen op de opvang

3 jaar geleden

Ik vind het ook jammer. Ik vergat ook vaak te vragen tot hoe laat ze had geslapen en of ze lekker gedronken had, dan keek ik even snel in het verslagje, hartstikke handig.