64 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ook bijna helemaal geen symptomen, Behalve dat ik niet ongesteld ben. Maar Ja ook wel lekker toch gewoon lekker van genieten nog

5 jaar geleden

Vaak gaan de symptomen ook wel op en af. Dan weer even wat minder en dan weer wat meer. Of went je lichaam aan de hormonen. Het hoeft niet te betekenen dat het mis is! Ik zelf ben nu 7+2 en voel mijn borsten sinds 4 dagen ook weer veel minder, tot bijna niet eigenlijk. Maar ik vind het ook spannend hoor! Heb het liefst ook die bevestiging!

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde hoor, in het begin misselijk en pijnlijke borsten en nu nergens last van. Ook 6 Weken zwanger.

5 jaar geleden

Hier is de gevoeligheid van m'n borsten ook afgenomen hoor. Het gaat met ups en downs. Ik heb verder eigenlijk ook niet echt klachten. Had ik bij de vorige zwangerschap ook niet en ik heb nu een kerngezond jongetje rondlopen. Maar ik snap en herken je angst. Probeer je er niet te druk om te maken, je kan het toch niet veranderen. Wanneer is je eerste echo?

5 jaar geleden

Geen zorgen maken. Bij mijn eerste zwangerschap merkte ik ook helemaal niks. Pas toen mijn buik begon te groeien voelde ik me zekerder. Nu bij mijn tweede wel allemaal kwaaltjes. Het is dus helemaal niet erg dat je geen kwaaltjes hebt. Lekker genieten er van ☺️

5 jaar geleden

Ik ben nu bijna 9 weken en bij mij gaat het ook op en neer. Er zijn dagen bij dat ik me super slecht voel en daarna weer een paar dagen best goed. Inmiddels al 2 goede echo’s gehad, dus het wilt echt niets zeggen volgens mij.

5 jaar geleden

Nee verder niet merk soms aan mijn buik dat mn darmen uitzetten maar verder ook niet. Is ook nog gewoon heel pril he. Symtomen kunnen later komen

5 jaar geleden

Dat maakt die eerste weken zo lastig...herken het wel zo weinig kwaaltjes helemaal ten aanzien van mijn eerste zwangerschappen. Maar...zolang er geen echte signalen zijn dat het mis is gaan we maar van het positieve uit.

5 jaar geleden

Ik heb me ook al een aantal keer zorgen gemaakt hierover. Maar vandaag weer full force. Misselijk, hoofdpijn en doodmoe. Alleen maar geslapen. Het wisselt dus gewoon.

5 jaar geleden

Reactie op Finkaa

Ik heb me ook al een aantal keer zorgen gemaakt hierover. Maar vandaag weer ...
Ik heb de afgelopen 2 dagen wel ook hoofdpijn en ben moe maar dat kan ook door mijn werk komen in het ziekenhuis Moeilijk te onderscheiden Ik ben echt blij te lezen dat ik niet alleen ben hierin. Ik moet nog 1 week wachten tot de eerste echo. Hopelijk ben ik dan nog wat meer gerust gesteld

5 jaar geleden

Ik heb de afgelopen 2 dagen wel ook hoofdpijn en ben moe maar dat kan ook d ...
Hoofdpijn en moe zijn ook zeker zwangerschapssymptomen! Natuurlijk ook gewoon veel voorkomend maar voor je gemoedsrust zou ik het maar op de zwangerschap gooien. Een aantal dagen geleden had ik ook nergens last van. Het is een stressvolle tijd! Maar geen reden om je zorgen te maken nog :)

5 jaar geleden

Reactie op Finkaa

Hoofdpijn en moe zijn ook zeker zwangerschapssymptomen! Natuurlijk ook gewo ...
Dankjewel <3

5 jaar geleden

Ik heb dit ook. Ik was echt extreem misselijk en veel braken. Sinds gister is dat over! Echt bizar gewoon. Want was echt extreem en had er zelfs medicatie voor en 3 weken thuis. Nu nog wel heel vermoeid, zwak en beetje maagzuur. Hoop dat de misselijkheid over is. Van week 6-9 gehad en was echt een hel! Ik dacht ook aantal keer is dit wel goed? Maar heb vertrouwen dat het nog goed zit! 9 oktober termijn echo!

5 jaar geleden

Beste, ik mijn vorige zwangerschap, heel gevoelige borsten en tepels. Heel zwaar,ik was op 2 weken van een Ccup naar Dcup gegaan. Tot plots mijn vriend opmerkte dat ze minder gespannen waren en de pijn was idd minder. Ik had plots ook heel veel schrik. Het voelde niet goed aan.. 3 dagen later op echo geweest en was mis. Hartje was gestopt kloppen en was gestopt met groeien.. ik kreeg een week later miskraam.. ik wil je niet bang maken. ieder persoon is anders.. je hebt altijd verschillende verhalen. Welke vraag je ook stelt,je hebt altijd verschillende ervaringen,positieve en negatieve.. ik hoop voor jou op een goede echo. Laat iets weten. 😘

5 jaar geleden

Ik ben zojuist begonnen met helder bloedverlies. Ga zo het ziekenhuis bellen.

5 jaar geleden

Ik ben zojuist begonnen met helder bloedverlies. Ga zo het ziekenhuis belle ...
Ach wat erg heel veel sterkte

5 jaar geleden

Ik ben zojuist begonnen met helder bloedverlies. Ga zo het ziekenhuis belle ...
O nee!!! Heel veel sterkte!

5 jaar geleden

Ik ben zojuist begonnen met helder bloedverlies. Ga zo het ziekenhuis belle ...
Sterkte! Ik hoop loos alarm 😘

5 jaar geleden

Ik ben zojuist begonnen met helder bloedverlies. Ga zo het ziekenhuis belle ...
Hoe gaat het nu met je?

5 jaar geleden

Ik heb sinds 3 dagen ook ineens geen last meer van mijn borsten . Eerst echt zwaar en pijnlijk met bh uitdoen of snachts opstaan om te plassen deden ze zeer met opstaan . En nu ineens weg... ben wel misselijk beroerd en moe maar die borsten zijn weg bijna helemaal maak me ook zorgen dinsdag 8 weken