7 Reacties

3 jaar geleden

Had die vraag ook in een groep op fb gezet en daaruit kwamen volgende tips: - Hen spelenderwijs laten kennismaken ermee. Dus een bak om te spelen met verschillende petjes en hoedjes - gewoon zonnecreme in het haar - touwtjes vastknopen (werkt hier niet 馃槄)

3 jaar geleden

Volhouden, vaak nee zeggen als ze hem afdoen, blijven herhalen. Dit hielp bij onze (inmiddels 3 jarige) dochter met de zonnebril en met hoedjes ook. Met ons 12mnd oude zoontje is het inmiddels gelukt met het hoedje, de zonnebril nog niet 馃檲 Succes.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft een zonnehoedje op de voorgaande mooie dagen wel af en toe kort op gekregen en dat leek goed te gaan. Het scheelde wel om het hoedje pas in de zon op te zetten, zodat het de zon uit haar ogen haalde wat ze duidelijk fijn vond. Maar gisteren was ze er na een uurtje helemaal klaar mee en heeft hem de rest van de dag afgetrokken 馃檲 Ik ga inderdaad maar proberen om sowieso zonnebrand op haar hoofdje te smeren om het verbranden tegen te gaan en verder proberen consequent het hoedje weer terug op te zetten in de hoop dat ze het gaat accepteren 馃槄

3 jaar geleden

Hier ook niet. 1e dochter hield het wel op...dus geen tips

3 jaar geleden

Dochterlief wou eerst ook helemaal niet. Het gaat nu steeds beter en blijft steeds langer op haar hoofd. Wat al eerder gezegd is: blijven proberen en laten ondervinden dat het de zon uit haar ogen houdt. Bij vastknopen zorg ik dat het achter haar oren langs gaat en aan zijkant het knoopje maken. Zo heeft ze er het minst last van.

3 jaar geleden

Ik ga het proberen...m de aanhouder wint

3 jaar geleden

Reactie op LiCo

Mijn dochter heeft een zonnehoedje op de voorgaande mooie dagen wel af en t ...
Dat viel hier ook op....zolang het geen functie heeft kan je er moeilijke wat van zeggen....eenmaal in de zon deed ze haar pet niet meer af.