29 Reacties

3 jaar geleden

馃槀馃槀馃槀馃槀 haha.. gelukkig kunnen we nog lachen 馃槢
Wat zouden we anders doen 馃槀 denk dat we alleen maar aan het huilen waren.. Hoe gaat het met je ?

3 jaar geleden

En als je hem gewoon een fles geeft om 5.00u weer? Die van ons heeft nog nooit doorgeslapen. Is nu 8 maanden. Ze gaat om 19.00u de nacht in. Om 23.30u wordt ze wakker voor een voeding (die ze dan dus ook krijgt) en slaapt dan meteen verder, en om 4.00u wordt ze vervolgens weer huilend wakker. Ze krijgt dan weer een flesje en slaapt dan door tot 7.30u meestal. Ik zou ook liever in de nacht eens langer slapen dan 4 uur achter elkaar (en inmiddels ook gesloopt na 8 maanden), maar als ze nog voeding nodig heeft in de nacht dan krijgt ze die gewoon. Voor iedereen beter ook want anders krijgt niemand meer fatsoenlijk slaap. Nachtvoedingen zijn overigens ook heel erg normaal hoor. Doorslapen is eerder abnormaal dan nog een of meerdere nachtvoedingen willen op die leeftijd. Zelfs na de leeftijd van 1 jaar is dat nog heel normaal en gezond. Al hoop ik wel dat ze voor die tijd eens doorslaapt natuurlijk maar ik ga het niet forceren. Voor alles is een tijd en dat is duidelijk nu nog niet. Misschien voor de goede vrede gewoon een flesje geven en dan allemaal lekker fijn weer een paar uur doorpitten.

3 jaar geleden

Hier is het slapen ook een drama, mijn kind heeft welgeteld 茅茅n nacht door geslapen van 23 tot 07 en dan was na een mega reis van 10 uur met de auto, de boot en het vliegtuig haha. Ik heb geen tips, ik neem mijn dochter uiteindelijk vaak maar gewoon in bed, dan gaat het soms iets beter, maar vaak ook niet. Het doet me wel goed om te lezen dat het bij anderen ook zo pittig is, soms lijkt het wel alsof alle kindjes altijd maar door slapen, of in ieder geval beter slapen.

3 jaar geleden

Denk dat we de heftigste nacht tot nu toe hebben gehad.. Ik ben er gewoon kapot van馃槍

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Denk dat we de heftigste nacht tot nu toe hebben gehad.. Ik ben er gewoon k ...
Pfff hier ook! Om 12 u begon het al. Toen 2 u wakker, 3 u wakker, 4 wakker, toen maar flesje gegeven. Geslapen tot half 6, toen speen en geslapen tot 6 u. Kleine zit nu beneden te spelen met vuurrode wangen en continu gapen. Zelf ook moe ervan geloof ik 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Denk dat we de heftigste nacht tot nu toe hebben gehad.. Ik ben er gewoon k ...
Pfff ik ook. Heb letterlijk van 4:30 tot 7:15 uur geslapen. I am sooooo cranky! Mijn man durft niet bij me in de buurt te komen 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op baby078

Pfff hier ook! Om 12 u begon het al. Toen 2 u wakker, 3 u wakker, 4 wakker ...
Ahhh.. was dus niet de enige 馃槄

3 jaar geleden

Pfff ik ook. Heb letterlijk van 4:30 tot 7:15 uur geslapen. I am sooooo cra ...
Zelfde! Ik ben zo pissig niet normaal.. blokje wandelen doet wel goed. Denk dat ik vanmiddag en laaaaaaang bloke ga lopen. Wil de kleine even niet horen馃槄

3 jaar geleden

Wat bij ons heeft geholpen is bij ons op de slaapkamer laten slapen 1ne keer in eigen bedje en andere keer bij ons in bed Moest op een gegeven moment wel aangezien k op werk bijna inslaapviel馃槕ik moey werken van savonds half 7 en tot 2 uur in de nacht dus de uurtjes die k snacht door kan slapen tot ochtend zijn wel nodig Verder overdag 2 a 3 slaapjes van gemiddeld een uur tot 1.5 uur en savonds geeft men man voor slapen gaan pjama papje en dan slaapt hij van ong 23.00 tot 8.30/9.00 door