9 Reacties

3 jaar geleden

Haha, heel herkenbaar. 🙈 Onze kleine meid doet dit al maanden en ik denk dat ze vooral laat weten dat ze graag een volgende hap wilt hebben. Zodra haar boterham of hapje bijna op is lijkt ze meer voldaan en is ze een stuk rustiger. Maar een gesprek voeren begin van de maaltijd kunnen we hier wel vergeten haha 😂. Soms zitten we half schreeuwend aan tafel om elkaar nog te kunnen verstaan. Dus ik begrijp ergens wel je frustratie. 🤭 Wij proberen er verder geen speciale aandacht aan te schenken en proberen het grappige er van in te zien. Er komt een dag dat we kunnen uitleggen dat het volgende hapje echt nog wel komt en dat het niet echt gewenst is dat ze zo loopt te gillen. Tot die tijd.... Sterkte denk ik😆😅

3 jaar geleden

Misschien zelf laten eten? Zodat hij zelf de controle heeft?

3 jaar geleden

Hier doet ons ventje dat ook, zodra hij de papa een yoghurt of boterham ziet eten zet hij het op het gillen. Of als zijn lepel te lang wegblijft ( heb een tweeling dus is omste beurt)🤣 voortaan geef ik hem gewoon een stuk boterham of een koekje waar hij op kan knabbelen . Of flesje water met siroop(voor baby’s) . Dan is hij tevreden en wij ook😄 hun patatjes geef ik altijd net voor wij gaan eten. Zodat wij ook rustig kunnen eten.

3 jaar geleden

Mijn dochter schilt al maanden, als ze boos is of heel vrolijk hahahaha

3 jaar geleden

Wij geven eten via de kleintjes methode. Ideaal! Dan bepalen ze zelf hoe snel ze eten en wat ze in hun mond stoppen :)

3 jaar geleden

Wilde inderdaad proberen zelf te laten eten maar hij probeert dan alle stukjes achter elkaar in zijn mond te proppen. Geduld heeft ie blijkbaar niet..

3 jaar geleden

Wilde inderdaad proberen zelf te laten eten maar hij probeert dan alle stukjes achter elkaar in zijn mond te proppen. Geduld heeft ie blijkbaar niet..

3 jaar geleden

Gillen die van ons doet dat als ze iets aan wil geven, een lepel die ze terug wil ze kijkt er dan kwaad bij , of een schone broek in combinatie met mama zeggen , mama zeggen als ze een volgende hap wil ideaal vind ik nu ze zichzelf een beetje verstaanbaar kan maken 😋🤗

3 jaar geleden

Reactie op mariekja

Wij geven eten via de kleintjes methode. Ideaal! Dan bepalen ze zelf hoe sn ...
Maar hoe doen jullie dit dan? Roza gooit bijna alles op de grond ben bang dat ze het bordje ook op de grond gooit... benieuwd naar tips voor een bordje dat blijft staan