Sinds een tijdje gilt ons meisje erop los, terwijl ze dit voorheen nauwelijks deed. Maar nu echt vaak en hard ook nog haha 🥴 ze is nu 9 maanden en 1 week.
Herkennen jullie dit bij deze leeftijd?
Wij hebben ook een giller in huis! Ons zoontje van bijna 10 maanden gilt er al een tijdje op los. Vooral uit het niets als hij erg enthousiast is maar ook als hij ontzettend boos is.. nu sinds 2 dagen gooit hij dan ook heel dramatisch zijn hoofd naar achteren😂
Zal wel weer een fase zijn.. 🤷♀️
Gebeurt hier ook dagelijks meerdere keren.. Zo hard dat ik haar nog hoor op mijn thuiskantoor 1 verdieping hoger!🤭
Ze gilt van plezier, woede en alles wat daar tussenin zit 😂
Hier ook! Vooral als jij ongeduldig is (en dat is hij vaak!!) We proberen er geen aandacht aan te geven zodat hij hopelijk doorkrijgt dat gillen niks uithaalt. Het gaat er niet sneller van... We hebben ook terug fluisteren geprobeerd maar bij elke vorm van aandacht ging hij alleen maar meer gillen.
Mijn zoontje deed dat vooral toen hij merkte dat er geluid uit zijn mond kon komen, nu valt het wel mee en hij is nu 10 maanden, hij gilt meestal wanneer je achter hem aan gaat, maar niet meer zoals eerst
Yes hier ook een gillende keukenmeid. Ik heb het gevoel dat ze het doet om gehoord te worden. Ze doet het namelijk vooral als een groepje mensen aan het praten is 😂. Alsof ze ook iets wilt inbrengen...
Jaa hoor hier ook. Vanmorgen in de Jumbo gilde ze lekker alles bij elkaar 🤣. Eerder was ik een persoon die zich gauw schaamde om dingen als ik opviel . Nu interesseert het me niet meer en lig ik dubbel
Ik wordt hier helemaal crazy van dat gegil.... wat doen jullie er aan? Juist zeggen dat het niet mag, of gewoon geen aandacht geven. Weet niet wat het beste werkt.. maar het is behoorlijk heftig! 😅
Soms doet het gewoon echt pijn aan je oren zo hoog en hard... Ik hoop dat hij binnenkort doorheeft dat hij dit heel goed onder de knie heeft en zich weer op iets anders gaat concentreren haha 🤪