20 Reacties

3 jaar geleden

Jaaa mijn dochter is bijna 10 maanden en zij kan ook wel aardig gillen 🙃

3 jaar geleden

Yess die mijne ook... oeff doet soms gewoon zeer aan mn oren. Luchtalarm elke 1e maandag van de maand is er niks bij hahahah.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een giller in huis! Ons zoontje van bijna 10 maanden gilt er al een tijdje op los. Vooral uit het niets als hij erg enthousiast is maar ook als hij ontzettend boos is.. nu sinds 2 dagen gooit hij dan ook heel dramatisch zijn hoofd naar achteren😂 Zal wel weer een fase zijn.. 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Yess die mijne ook... oeff doet soms gewoon zeer aan mn oren. Luchtalarm el ...
Jaaa haha 😂

3 jaar geleden

Gebeurt hier ook dagelijks meerdere keren.. Zo hard dat ik haar nog hoor op mijn thuiskantoor 1 verdieping hoger!🤭 Ze gilt van plezier, woede en alles wat daar tussenin zit 😂

3 jaar geleden

Hier ook! Vooral als jij ongeduldig is (en dat is hij vaak!!) We proberen er geen aandacht aan te geven zodat hij hopelijk doorkrijgt dat gillen niks uithaalt. Het gaat er niet sneller van... We hebben ook terug fluisteren geprobeerd maar bij elke vorm van aandacht ging hij alleen maar meer gillen.

3 jaar geleden

Dat gegil hebben we hier ook en dat is vooral als hij heel blij is. Dan gaat tie trappelen met zijn beentjes en dan komt er een gil bij

3 jaar geleden

Ja hier net zo. Soms hilarisch, soms heel irritant 😵🤣

3 jaar geleden

Mijn zoontje deed dat vooral toen hij merkte dat er geluid uit zijn mond kon komen, nu valt het wel mee en hij is nu 10 maanden, hij gilt meestal wanneer je achter hem aan gaat, maar niet meer zoals eerst

3 jaar geleden

Yes hier ook een gillende keukenmeid. Ik heb het gevoel dat ze het doet om gehoord te worden. Ze doet het namelijk vooral als een groepje mensen aan het praten is 😂. Alsof ze ook iets wilt inbrengen...

3 jaar geleden

Jaa hoor hier ook. Vanmorgen in de Jumbo gilde ze lekker alles bij elkaar 🤣. Eerder was ik een persoon die zich gauw schaamde om dingen als ik opviel . Nu interesseert het me niet meer en lig ik dubbel

3 jaar geleden

Ja zeker. Die van mij gilt er ook op los.

3 jaar geleden

10 maanden en gilt onze meisje echt hard 😅😁

3 jaar geleden

Ik wordt hier helemaal crazy van dat gegil.... wat doen jullie er aan? Juist zeggen dat het niet mag, of gewoon geen aandacht geven. Weet niet wat het beste werkt.. maar het is behoorlijk heftig! 😅

3 jaar geleden

Hier ook🙉😄 wij zeggen dan tegen hem: "dat klinkt leuk hè maar we verstaan je beter als je zachter bent".

VRIEND

3 jaar geleden

Hier echt ook extreem hard gillen. Echt niet normaal 😅 Mijn vriend krijgt last van zijn oren 🙈

3 jaar geleden

Hier ook herkenbaar, en ja heeeeeel hoog en hard gillen!

3 jaar geleden

Soms doet het gewoon echt pijn aan je oren zo hoog en hard... Ik hoop dat hij binnenkort doorheeft dat hij dit heel goed onder de knie heeft en zich weer op iets anders gaat concentreren haha 🤪

3 jaar geleden

Is dit bij jullie vanzelf minder geworden of schreeuwen ze nog zo? Mijn oren vinden het echt niet leuk meer..

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Is dit bij jullie vanzelf minder geworden of schreeuwen ze nog zo? Mijn ore ...
Mijn doet gilt ook nog, maar wel minder