8 Reacties

3 jaar geleden

Ik slaap al lang niet meer sinds 4 maand een andere baby eerst sliep hij van 21u tot 3u en dan opnieuw wakker om 6u, maar nu slaapt die tot 01.30u en dan elk uur wakker, voor zijn tut, of huilen en dan terug slapen of zeuren, elk uur stipt.

3 jaar geleden

Reactie op FatihaRayan

Ik slaap al lang niet meer sinds 4 maand een andere baby eerst sliep hij va ...
Hier is dat al van bij de geboorte.. Vermoeiend he... En er helemaal alleen voor staan weegt ook nog eens door...

3 jaar geleden

Reactie op FatihaRayan

Ik slaap al lang niet meer sinds 4 maand een andere baby eerst sliep hij va ...
Oh wat erg 😔 heb je al iets van slaapcoaching technieken geprobeerd? Of zijn er onderliggende gezondheidsproblemen?

3 jaar geleden

Wij hebben 3 maanden lang gehad dat onze dochter letterlijk elk uur wakker werd. Wij hebben een slaapcoach ingeschakeld omdat ik helemaal niet meer sliep. Met haar tips (niet alles gevolgd alleen wat goed voelde) is het gelukt ze word nu in de avond 1x wakker en in de nacht 1x voor voeding. Dit willen we ook nog afbouwen maar op advies van de slaapcoach doen we dit pas na de 9 maanden als de slaapregressie voorbij is. Maar wat ik lees is dat het begon toen jullie over zijn gegaan van 3 naar 2 dutjes... misschien te vroeg gedaan en doet ze het beter op 3 slaapjes?

3 jaar geleden

Reactie op Eva08i

Wij hebben 3 maanden lang gehad dat onze dochter letterlijk elk uur wakker ...
Ja misschien. Daar twijfel ik nu ook aan. Het is natuurlijk een beetje zoeken want haar nog een dutje laten doen rond 17u brengt natuurlijk bedtijd in het gedrang...

3 jaar geleden

2 dutjes ipv 3 is best een verandering denk ik. Misschien heeft het nog gewenning nodig. Soms hebben wij er ook 2, maar soms ook nog 3 hoor. Hangt ook af van de lengte van de slaapjes. Als ze te oververmoeid naar bed gaat, dan valt ze juist slecht in slaap. Ik zorg ook dat ze wel 3u voor haar 'grote slaap' wakker is, anders helpt dat ook niet mee. Tja, soms denk je net een goed ritme te pakken hebben en dan..... ik volg haar maar gewoon :)

3 jaar geleden

Ja hier ook, maar als ik dat 3de slaapje weer doe om 16.00/16.30 was ik bang dat hij te lang zou slapen. Maar tot mijn grote verbazing doet die dan gewoon 'n kort slaapje van 30 min. Dan red hij het beter tot 19;00. En dan gaat de nacht vaak ook beter. Maar hier is het ook ineens (nu 9 maanden) elke nacht wakker. Geen fles willen. Alleen bij mij willen liggen, wil je niet aan toegeven. Maar naar een uur in bed proberen, wint hij toch. 😝

3 jaar geleden

De 9 maanden slaapregressie denk ik, mijn zoon zit er nu ook in sinds 3 dagen. Verschrikkelijk 🙈.