21 Reacties

3 jaar geleden

Heb hier het zelfde probleem. Ook is hij net ziek geweest ochtend en avond eten gaat er niet in. In het middag eet hij zijn fruit wel op, maar dat is het dan ook. Ik heb het ook losgelaten. Probeer het wel nog steeds na paar hapjes is het weer uitspugen🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Heb hier het zelfde probleem. Ook is hij net ziek geweest ochtend en avond ...
Thank godd.... ja ochtend fles drinkt ze met veel moeite. Fruit gaat net aan. Brood gaat er prima in maar die groente hap drama. Net weer geprobeerd en als ik haar straks wat macroni geef los eet ze het wel. Pap fles waar ze dol op was voor het slapen gaan wilt ze ook amper. Ze zit ook midden in sprong 7 pff... ga de komende avonden niet eens proberen potje te geven zonde van me geld 😅 misschien over paar dagen dat ze dan wel weer eet.

3 jaar geleden

Hier ook.. ze eet wel iets maar opeens heel kieskeurig en heel weinig.. Tot 10 maand at ze alles maar ook een weekje ziek geweest en sindsdien een drama. Fase zeker ? 🙈😅

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Hier ook.. ze eet wel iets maar opeens heel kieskeurig en heel weinig.. To ...
Van wanneer is jou dochter? Mijne 2 juni. Ja denk een fase pffff snel voorbij hoop ik hhaha

3 jaar geleden

Hier heeft onze zoon nog nooit een groentehapje gegeten..alleen maar verse groente..heel kieskeurig. Alleen fruit is een drama , vind alles zuur en na 1 hap is het klaar..tips zijn welkom

3 jaar geleden

Hopelijk is het een fase...hier zelfde en hij is morgen 11 maanden. Begon denk ik maand geleden. Hij eet wel iets beter als ik het voor hem leg en hij het zelf kan pakken.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Van wanneer is jou dochter? Mijne 2 juni. Ja denk een fase pffff snel voorb ...
Ons dochtertje is van 4 mei en het slecht eten is nu al een tweetal weken 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Ons dochtertje is van 4 mei en het slecht eten is nu al een tweetal weken � ...
Bij mij ruim een week. Vanavond heb ik haar macaroni van ons gegeven... dat zit ze rustig weg te eten.. muts hahahaha

3 jaar geleden

A la Kleintjes methode proberen? Werkte hier wel bij weigeren, gewoon wat extra bakken wat je zelf ook eet en dan voor haar neerleggen. Scheelt frustratie van het moeten geven met lepel, jullie zelf tegelijkertijd ook eten en de kleine iig wat meer lol in het ontdekken van eten, of het nu in de mond of op de grond gaat haha

3 jaar geleden

Reactie op missande

A la Kleintjes methode proberen? Werkte hier wel bij weigeren, gewoon wat e ...
Wij eten via rapley dus ze eet ook gewoon mee en zorgen dat er altijd iets bij zit dat ze zeker lust maar hebben hetzelfde probleem hoor 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik had een tijdje precies hetzelfde. En zo plotseling als het kwam, is het ook weer over gegaan. (Helaas wel pas na een paar weken) We hebben ondertussen geen veranderingen doorgevoerd. Steeds aanbieden en bij weigeren na een paar keer stoppen. Sterkte!

3 jaar geleden

Hier ook het zelfde hij was al ongeveer 3 weken ziek griep/verkouden. Net blij te zijn dat het wat beter ging. Wilt hij ineens geen avondeten meer😬 na paar hapjes wilt hij niet meer. Vervolgens wordt hij in de nacht wel weer vaak wakker voor melk😓

3 jaar geleden

Hier het zelfde al 2 weken.. grote stukjes, kleine stukjes of geprakt.. als het haar tongetje raakt laat ze het al uit haar mondje gaan en gaan de lippen op slot. Maken we een potje en die is binnen 5 minuten op. Maar goed ze moet ook vers weer gaan eten natuurlijk, mega frustrerend! Ik hoop dat het een fase is.

3 jaar geleden

Reactie op Elskapinga

Hier het zelfde al 2 weken.. grote stukjes, kleine stukjes of geprakt.. als ...
Bijvoorbeeld welke eten moeder..

3 jaar geleden

Hier helpt het om hem zelf ook een lepel te geven. Daar zit verder niets op, maar hij doet hem in en uit z'n mond. Daar tussendoor geef ik 'm hapjes. Iets met zelf willen doen:p

3 jaar geleden

Reactie op Liesker

Hier helpt het om hem zelf ook een lepel te geven. Daar zit verder niets op ...
Ik ga proberen😇

3 jaar geleden

Onze dochter wilde ook geen groente hapjes toen haar tandjes doorkwamen, oorzaak: warmte! We maakte alles lauw of koud en dan at ze t met gemak op. Miss dat nog te proberen?

3 jaar geleden

Hier helpt het idd ook om zelf de lepel te geven. Met of zonder eten. Met eten dan even begeleiden.

3 jaar geleden

Zelf laten eten

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Zelf laten eten
Ze eet nu gewoon met ons mee probleem opgelost