9 Reacties

één jaar geleden

Hi, mijn zoontje heeft ongeveer maar 26. Verschilt per merk. Kleding 98. Volgens mij is dit gewoon gemiddeld. Geen advies verder, ik laat hem zelf schoenen uitzoeken met een beetje hulp in de goede richting uiteraard 🤣

één jaar geleden

Mijn dochter word in mei ook 3 en heeft maat 25. Vind 26 geen abnormale grote maat hoor ;). Wij gaan naar een goede kinderschoenen winkel. Verder geen tips hier juist brede voetjes namelijk.

één jaar geleden

Ons zoontje wordt ik mei 3 jaar en heeft schoenmaat 27/28 en kledingmaat 104.... Hij heeft juist een brede voet en hoge wreef, ook altijd lastig schoenen kopen...

één jaar geleden

Zoontje wordt eind mei 3 jaar en zit nu in maat 26, maar moeten binnenkort naar 27 denk ik. Brede voeten hier dus geen tips, wel naar een goede winkel voor advies!

één jaar geleden

Mijn dochter wordt in mei ook 3, en heeft schoenmaat van 25/26

één jaar geleden

Mijn dochter wordt in mei 3 jaar en draagt nu maat 23. Als ik de reacties zo lees is maat 25 a 26 wel gemiddeld. Los van de schoenmaat gaan wij wel naar een goede schoenwinkel voor het opmeten en advies.

één jaar geleden

Reactie op Suus86-24

Mijn dochter wordt in mei 3 jaar en draagt nu maat 23. Als ik de reacties z ...
Hier hetzelfde. Kledingmaat 98 of 98/104 en schoenmaat 23

één jaar geleden

Verschilt zo per kind. Mijn oudste had met gemak ook maat 26 met 3 jaar. Jongste wordt nu bijna 3 en heeft maar kleine voeten, maat 22/23. Maar is wel heel lang en draagt maat 104

één jaar geleden

Hier ook 3 jaar schoenmaat 26 idd