112 Reacties

3 jaar geleden

Zelfde haha

3 jaar geleden

Niet 馃檲

3 jaar geleden

Meestal een staartje en dan nog een met dat staartje erin zodat hij niet zo omhoog staat, snap je? Hahaha is een lastige lengte h茅

3 jaar geleden

Welke elastiekjes gebruiken jullie?

3 jaar geleden

Palmboom馃槀

3 jaar geleden

En anders een speldje, maar ik ben nog op zoek naar een goede gel zodat het ook goed blijft zitten.

3 jaar geleden

Hier nog niet zo'n lange haartjes haha

3 jaar geleden

Het haar van mijn dochtertje van 10 maanden is intussen zo lang dat ik een staart kan maken. Voordien gebruikte ik dezelfde speltjes als jij gebruikt 馃槉 en deed ik ook voornamelijk palmboompjes.

3 jaar geleden

Reactie op Lorem

Het haar van mijn dochtertje van 10 maanden is intussen zo lang dat ik een ...
Wow wat een bos, prachtig 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Lorem

Het haar van mijn dochtertje van 10 maanden is intussen zo lang dat ik een ...
Woow...jaloers

3 jaar geleden

Hier onze krullenbol nu bijna 11 maanden. Ze heeft al lang een palmboompje, inmiddels is het zo lang dat het meer een knotje lijkt. Ik ben ook op zoek naar inspiratie!

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Welke elastiekjes gebruiken jullie?
Ik had van de zeeman van die hele kleine maar dan gaan heel snel stuk. Ben nog zoekende maar kreeg de tip om ze van de kruidvat te nemen.

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Welke elastiekjes gebruiken jullie?
Ik heb er eigenlijk heel veel van Ali Express 馃檲 Super veel keuze, hele leuke, en goedkoop.

3 jaar geleden

Met een haar bandje en anders stiekjes of klemmetjes van de action

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Welke elastiekjes gebruiken jullie?
Een doosje met doorzichtige kleine haarelastiekjes van het kruidvat. Heel handig want eind van de dag stop ik ze weer in het doosje en slingeren ze nooit rond! Is er ook nog nooit een stuk gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Een doosje met doorzichtige kleine haarelastiekjes van het kruidvat. Heel h ...
Deze inderdaad, ideaal. Kruidvat ook mooie zachte elastiekjes gekocht, licht blauw en licht roze.

3 jaar geleden

Team palmboom

3 jaar geleden

Ik vind die palmboompjes en schuifjes zo leuk. Alleen heeft ze hier de ambitie om het zo snel mogelijk uit te halen. Laten jullie kindjes de elastiekjes, schuifjes en haarbandjes wel zitten? Tips voor merken die ze zelf niet zo makkelijker kunnen verwijderen?

3 jaar geleden

Deze inderdaad, ideaal. Kruidvat ook mooie zachte elastiekjes gekocht, lich ...
Ja klopt, die! Echt heel fijn die elastiekjes.

3 jaar geleden

Hebben jullie hier tips voor een goede haargel zodat het mooi in model blijft zitten?