Hi mama’s,
De haren van mijn dochter zijn net te kort voor een staartje (of het wordt zo’n palmboom), maar als we er niks mee doen is het eigenlijk te lang voor haar ogen. Het liefst wil ik het nog niet bijknippen. Nu doe ik soms leuke knipjes erin. Maar ik ben benieuwd naar hoe andere moeders de wilde haren temmen😊
Het haar van mijn dochtertje van 10 maanden is intussen zo lang dat ik een staart kan maken. Voordien gebruikte ik dezelfde speltjes als jij gebruikt 😊 en deed ik ook voornamelijk palmboompjes.
Hier onze krullenbol nu bijna 11 maanden. Ze heeft al lang een palmboompje, inmiddels is het zo lang dat het meer een knotje lijkt. Ik ben ook op zoek naar inspiratie!
Een doosje met doorzichtige kleine haarelastiekjes van het kruidvat. Heel handig want eind van de dag stop ik ze weer in het doosje en slingeren ze nooit rond! Is er ook nog nooit een stuk gegaan.
Ik vind die palmboompjes en schuifjes zo leuk. Alleen heeft ze hier de ambitie om het zo snel mogelijk uit te halen. Laten jullie kindjes de elastiekjes, schuifjes en haarbandjes wel zitten? Tips voor merken die ze zelf niet zo makkelijker kunnen verwijderen?