112 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

馃槵馃槵馃槵
Die krullen馃槏

3 jaar geleden

Met jaloezie kijk ik naar al die mooie bossen haar! Hier volgende week 1 jaar maar nog steeds een kale knikker 馃榿馃槄 De speltjes liggen al klaar.

3 jaar geleden

Ze zijn er weer de mystery boxen van haarspeldjes.com 馃槂

3 jaar geleden

Een palmboompje is ook een favoriet met een strik erbij

VRIEND

3 jaar geleden

Ik doe altijd de voorkant wat te kort is na een kant kammen en achterste gedeelte maak ik een staartje 馃槂

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Amberxrj

Een palmboompje is ook een favoriet met een strik erbij
Super leuk idee 馃槂

3 jaar geleden

馃挌

3 jaar geleden

Beetje scheef. Maar zo leuk!

3 jaar geleden

Bij Lotte is het haar opeens heel snel gegroeid! Ik kan nu makkelijk twee staartjes doen of een. Alleen speldjes indoen voor die lange plukken voor het gezicht is soms een uitdaging. Die wil ze weleens uit trekken. 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op chelsey12

馃挌
Is dat moeilijk om het haar zo te doen? Ziet er echt schattig uit met dat strikje. 馃巰

3 jaar geleden

Sinds een maand kunnen we hier ook 2 staartjes maken 馃槏

3 jaar geleden

Hier gewoon 2 staartjes of 1 staartje. Ze haat het als ik haar haar doe馃ぃ

3 jaar geleden

Hier een 15-maander met amper haren, o wat ben ik jaloers als ik al die volle kopjes zie! Ik wacht ongeduldig op haar eerste staartje 馃槄馃グ

3 jaar geleden

Jaaa vandaag een vlechtje haha

3 jaar geleden

14 maanden en al een volle bos haar. Ze heeft vaak een haarbandje in.

3 jaar geleden

EINDELIJK 馃槃

3 jaar geleden

Ik doe het hier zo. Voorste deeltje naar achteren. Hele lange haren, die beginnen krullen. En wil die echt niet knippen 馃檲

3 jaar geleden

Ik probeer elke keer iets dit was het laats ..

2 jaar geleden

Palmboompje hier. 18 maanden 馃ぉ馃グ

2 jaar geleden

Hier 18 maanden en alleen een palmboompje kunnen maken, ze wilt eigenlijk niets in haar haar dus laat het lekker zo!! Lizzy heeft echt ALTIJD iets roze aan, en nog kom ik mensen tegen die zeggen: wat een lief jongetje 馃槺