5 Reacties

3 jaar geleden

Weet u zeker dat het door de melk komt ? Anders zou hij er in de ochtend ook last van moeten hebben lijkt mij .. mijn zoontje is van 3 mei en die slaapt op het moment ook slechter dan voorheen en is het snachts veel huilen hij zit ook weer in een sprong , van wanneer is uw zoontje?

3 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag maar ik wou wel even zeggen dat het sowieso ook beter is om VOLLE melk te geven ipv halfvolle melk. Heb dat altijd weer een van de vele vreemde adviezem gevonden van het cb. Volle melk is het minst bewerkt en bevat goede vetten. In tegenstelling tot halfvolle melk, wat wel bewerkt is, anders was het niet halfvol, en is dus echt minder gezond en goed voor je kleintje. Daarnaast kunnen ze vaak de vetten in volle melk wel gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op shanna timmer

Weet u zeker dat het door de melk komt ? Anders zou hij er in de ochtend oo ...
Onze zoon is van 18 mei dus het is misschien ook een sprong of de 12 maanden slaapregressie.. hij slaapt zoiezo nooit echt goed snachts maar hij is nu om het uur aan het jammeren en merk dat hij een harde buik heeft, dus dacht mss de voeding

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Geen antwoord op je vraag maar ik wou wel even zeggen dat het sowieso ook b ...
Ja het is toch vreemd idd.. eigenlijk mocht hij alleen maar volle yoghurt en nu ineens halfvolle melk.. ik ga vanmiddag Nutrilon 4 halen en hopen dat het vannacht minder heftig zal zijn. In de ochtend geef ik soms een pyjama papje, gewoon het idee dat het idd wat meer vult. Door de suikers die er in zitten geef ik deze niet in de avond 😊

3 jaar geleden

Reactie op AmyC

Ja het is toch vreemd idd.. eigenlijk mocht hij alleen maar volle yoghurt e ...
Je mag ook nog gewoon nutrilon 1 of 2 geven hoor. Alles na 2 (en eigenlijk 2 ook) voegt helemaal niks meer toe.