31 Reacties

3 jaar geleden

Slaapcoach zei bij ons in gesprek dat rond 14/15/16 maanden zo'n periode kan komen, moeite met slapen etc, zo'n slaapregressie (al houden ze niet van dat woord). Sommige kindjes meer last van dan anderen maar moeten er allemaal doorheen. Misschien zit ze daar in?

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Slaapcoach zei bij ons in gesprek dat rond 14/15/16 maanden zo'n periode ka ...
Heeft ze ook al gehad en is ze weer uit gelukkig. Dat had ze toen ze ging lopen :)

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Heeft ze ook al gehad en is ze weer uit gelukkig. Dat had ze toen ze ging l ...
Ah okee! Lopen doet Siem vanaf 11 maanden en ze vertelde het vorige maand (nu 15 maanden). Maar weet ook niet meer precies wat ze zei verder 🙈

3 jaar geleden

Slaapprogressie met 15 maanden!🤪

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Mijn dochter was trouwens na de vaccinatie ook zo van slag. Lijkt wel of alles tegelijk dan valt verschrikkelijk en elke keer dan nog wordt gevolgd door een slaapprogressie. Zijn pittige maanden

3 jaar geleden

Ik herken je verhaal, nu gelukkig na 2,5 weken na de prik zie ik langzaam weer onze gezellige meid terug komen! Ook ik linkte het toch aan de prikjes... maarja wat ik lees, alles komt tegelijk! Hier gaat het slapen nu goed en sinds vandaag ook het eten weer goed, eindelijk! Wel is ze soms nog wel huilerig, prikkelbaar en lijkt ze weer even wat verlatingsangst te hebben.. gister weer even dikke tranen bij de opvang en wilde de afgelopen keren veel knuffelen met de leidsters.. we zullen maar weer hopen dat ook dit een fase is! ☺

3 jaar geleden

Slaapprogressie met 15 maanden!🤪
Ja die heeft ze al gehad inderdaad. Ze kan al een tijdje loslopen en toen ze dat aan het oefenen was sliep ze inderdaad heel slecht enz.. maar sinds ze het helemaal kon, is dat ook weer over.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ja die heeft ze al gehad inderdaad. Ze kan al een tijdje loslopen en toen z ...
Ik vermoed echt slaapprogressie hoor. Mijn dochter kreeg de BMR en was ook weken van slag daardoor, denk 3 weken. En nu is slaapprogressie gaande. Ze loopt al los vanaf 11 maanden, ik zie nu vooral taalontwikkeling ontzettend op gang komen en nog meer eigen sterke wil en de zelfstandigheid in spel en voeding. Mijn dochter loopt ook flink voor en is dus 15 maanden, alleen de progressie zit op ontwikkelingsgebied verder.

3 jaar geleden

Ik vermoed echt slaapprogressie hoor. Mijn dochter kreeg de BMR en was ook ...
Dankje voor je berichtje. Het bleek uiteindelijk, zoals de huisarts al vermoedde, een kies te zijn. Ofnouja, niet 1 maar meerdere kiezen/tanden komen nu tegelijk ineens door. Ze slaapt inmiddels weer een heeeeeeeel stuk beter en zit ook een stuk beter in haar lijfje. Ze heeft nog wel last maar dat is ook minder wel. Luieruitslag is ook nog niet weg. Maar gisteren voelde ik eens op meerdere plekken tanden/kiezen die nu echt doorkomen dus ik brn er vrij van overtuigt dat het dat is. Slaapregressie heeft ze echt niet. Echt vollop gehad een paar weekjes geleden (ze is ook al 15,5 maand eigenlijk) en dat herken ik altijd meteen bij haar. Net als een sprongetje. Dat is bij haar echt niet te missen. Die volgde elkaar op. Ik weet zeker dat het dat niet is/niet is geweest.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Dankje voor je berichtje. Het bleek uiteindelijk, zoals de huisarts al verm ...
Wat fijn dat jullie de oorzaak weten! Hopelijk zijn alle ongemakken van de kiezen etc snel over🥰