Ik zit echt met mijn handen in het haar en heb geen idee hoe dit op te lossen.
Ons meisje is nu iets meer dan 15 maanden en huult snachts ineens de hele boel bij elkaar. Overdag is ze veel moe en chagerijnig maar slaapt wel heel goed. Wordt wel huilend wakker uit de slaapjes en dat deed ze voorheen nooit. Snachts gaat ze ook prima slapen maar dan rond een uur of 24.00u barst de bom en zet ze het op een krijsen en is ontroostbaar. Vanacht heeft ze 3 uur aan een stuk, onafgebroken gehuild en echt helemaal niks hielp :( Flesje niet, knuffelen niet, bij ons slapen niet, in het campingbedje niet, in haar eigen bedje niet, liedjes zingen niet en zelfs laten huilen niet. Dit is eigenlijk begonnen zo na de vaccinatie van bmr en meningokokken. Zewas toen ook ziek (6e ziekte denk ik).
Ik heb geen idee waar ze last van heeft maar ze is dus heel heel heel erg onrustig en dat ben ik absoluut niet van dr gewend. Ze sliep nooit door snachts overigens maar na een flesje of overleggen in het campingbedje sliep ze wel gewoon altijd verder. En nu is het al een paar nachten huilen huilen huilen.
Waar zou ze last van kunnen hebben?
Ik dacht een tand misschien, maar ik zie echt niks, misschien de darmen dacht ik want ze laat wel heel veel scheetjes de laatste dagen maar kan je daar zo enorm van overstuur raken snachts? Oorontsteling? Maar overdag slaapt ze gewoon en de eerste uren van de nacht ook en daarna begint het, en ze vertoond verder niet echt signalen ervan ofzo..
Ik heb al paracetamol gegeven en dat leek wel wat te helpen de afgelopen dagen maar nou vanacht maakte het echt 0 verschil weer.
Iemand nog ideeen? Ik ben echt een beetje ten einde raad want wij slapen niet en ons meisje is ook niet meer blij eronder.
Voorheen ging het dus prima voor haar doen altijd, maar nu sinds ongeveer een week na de vaccinatie is het helemaal mis, ineens, terwijl we niks anders doen dan anders.
Help asjeblieft, ik wil mijn lieve meisje terug en slaaaaaaap :(