24 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op DT1992
Mijn zoontje van 17 weken ook. Maar begint ook last van tandjes te krijgen. ...
Ja ik voel dus geen tandjes denk ik. Maar ik durf niet te hard te voelen aan haar tandvlees en als ik met m’n vingers in dr mond ga begint ze met dr tong te duwen😂. Ze stopt ook echt alles in haar mond, maar het praktisch nut van een bijtring begrijpt ze dan weer niet.
5 jaar geleden
Hier is het maar bij enkele flessen op een dag..
De flessen van 07.00-15.00-19.00u gaan goed. Drinkt ze de volledige 150cc + 5 schepjes op.
Maar de flessen van 11.00-23.00u zijn hier echt drama. Maximaal 70-100cc. Continue hand in de mond. Melk laten lopen. Huilen.
Iemand hier toevallig ook tips voor. 🙈
5 jaar geleden
Hier ook !!! Me dochtertje zit zooo te kutten met de fles de afgelopen week 🤣🤣 dacht dat het aan haar lag maar zal ook wel weer een fase zijn 😅😅😅
5 jaar geleden
Met mijn zoontje (14 weken) heb ik precies hetzelfde maar dan aan de borst! Tussendoor loslaten en snel zijn halve vuist naar binnen duwen. En echt de he-le dag zijn vingers in zijn mond. En dan het liefst zo veel mogelijk vingers! 😅 Speelgoed en knuffels, doekjes... Alles verdwijnt in de mond! Tandjes voel ik nog niet maar hij kwijlt ook als een malle... Wie weet. Hoopt het eigenlijk nog niet 🤪
5 jaar geleden
Ons zoontje heeft er ook een "handje naar" (kon het niet laten 🤣)
De hele fles lang die vingers in z'n mond. Ik probeer hem nu de fles of mijn vingers te laten pakken en dan gaat het goed
5 jaar geleden
Reactie op Ishainely
Hier ook hetzelfde zoontje is vandaag 4 maanden (17 weken) en kijk de hele ...
Jaa dat fles “vasthouden” doet mijn dochtertje ook🤣. Alleen soms houd ze haar handjes weer iets teveel bij die speen waardoor ze weer afgeleid wordt door haar handjes.
5 jaar geleden
Reactie op Wilkas
Herken het probleem niet, dus kan je niet helpen. Maar wilde wel even reage ...
Wauw wat lief!! Dankjewel 🥺❤️
5 jaar geleden
Hier ook. Nu 18 weken en sinds een paar dagen doet ze het zo erg. Ook bellen blazen/proesten doet ze tijdens de fles... melk vliegt in het rond. En lachen dat ze doet. Niet handig 😂. Zal wel een fase zijn
5 jaar geleden
Reactie op Valerisan
Ja hier ook! Heb maar een fles met handvatten gekocht 😄

Passen die ook op een tiet? 😂