24 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochtertje van 15 wk doet precies hetzelfde..geen idee! Ik denk een fase.

VRIEND

5 jaar geleden

Ja hier precies zo! Mijn ventje is bijna 17 weken. Ik hou een armpje vast tijdens de fles, dat scheelt al wat. Maar voor de rest ook niet echt een idee..

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 17 weken ook. Maar begint ook last van tandjes te krijgen. Dus denk dat het met elkaar te maken heeft😅

5 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Ik trek de der handjes er gewoon uit en dan drinkt ze wel verder. Soms doe ik dat tig keer per flesje 😅

5 jaar geleden

Reactie op DT1992

Mijn zoontje van 17 weken ook. Maar begint ook last van tandjes te krijgen. ...
Ja ik voel dus geen tandjes denk ik. Maar ik durf niet te hard te voelen aan haar tandvlees en als ik met m’n vingers in dr mond ga begint ze met dr tong te duwen😂. Ze stopt ook echt alles in haar mond, maar het praktisch nut van een bijtring begrijpt ze dan weer niet.

5 jaar geleden

Hier is het maar bij enkele flessen op een dag.. De flessen van 07.00-15.00-19.00u gaan goed. Drinkt ze de volledige 150cc + 5 schepjes op. Maar de flessen van 11.00-23.00u zijn hier echt drama. Maximaal 70-100cc. Continue hand in de mond. Melk laten lopen. Huilen. Iemand hier toevallig ook tips voor. 🙈

5 jaar geleden

Ja tandjes en de wereld ontdekken. Mijn meisje doet het ook tijdens drinken en de rest van de dag. Ook minder drinken en vaker.....ik neem het maar zoals het komt. Wel aangeven dat ik een deal wil sluiten......hand eruit en fles erin!

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde zoontje is vandaag 4 maanden (17 weken) en kijk de hele tijd naar zijn vingertjes en handjes en stopt allen in de mond ook zijn handjes. Maar hij moet drinken of aan het drinken is houdt hij zijn fles vast.

5 jaar geleden

Hier ook !!! Me dochtertje zit zooo te kutten met de fles de afgelopen week 🤣🤣 dacht dat het aan haar lag maar zal ook wel weer een fase zijn 😅😅😅

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Ishainely

Hier ook hetzelfde zoontje is vandaag 4 maanden (17 weken) en kijk de hele ...
Ja hier ook! Heb maar een fles met handvatten gekocht 😄

5 jaar geleden

Ik geef borstvoeding en mijn dochter stop haar duim er ook wel eens bij als ik haar voed. Ik laat haar vaak met mijn hand spelen dan is ze daar op gefocust en drinkt ze beter. Ook helpt het om haar in een donkere kamer te voeden zonder afleiding.

5 jaar geleden

Met mijn zoontje (14 weken) heb ik precies hetzelfde maar dan aan de borst! Tussendoor loslaten en snel zijn halve vuist naar binnen duwen. En echt de he-le dag zijn vingers in zijn mond. En dan het liefst zo veel mogelijk vingers! 😅 Speelgoed en knuffels, doekjes... Alles verdwijnt in de mond! Tandjes voel ik nog niet maar hij kwijlt ook als een malle... Wie weet. Hoopt het eigenlijk nog niet 🤪

5 jaar geleden

Ons zoontje heeft er ook een "handje naar" (kon het niet laten 🤣) De hele fles lang die vingers in z'n mond. Ik probeer hem nu de fles of mijn vingers te laten pakken en dan gaat het goed

5 jaar geleden

Reactie op Ishainely

Hier ook hetzelfde zoontje is vandaag 4 maanden (17 weken) en kijk de hele ...
Jaa dat fles “vasthouden” doet mijn dochtertje ook🤣. Alleen soms houd ze haar handjes weer iets teveel bij die speen waardoor ze weer afgeleid wordt door haar handjes.

5 jaar geleden

Herken het probleem niet, dus kan je niet helpen. Maar wilde wel even reageren op je foto. Want wat heeft ze prachtige ogen!!! 😍

5 jaar geleden

Reactie op Wilkas

Herken het probleem niet, dus kan je niet helpen. Maar wilde wel even reage ...
Wauw wat lief!! Dankjewel 🥺❤️

5 jaar geleden

Hahaha ik moet echt lachen om al deze reacties! Ik vind het stiekem super schattig dat mijn zoontje van 17 weken dit doet 😍 Ik hou 1 van zijn handje vast of hal het telkens weer uit zijn mond.. hoop ook dat dit een fase is!

5 jaar geleden

Hier ook. Nu 18 weken en sinds een paar dagen doet ze het zo erg. Ook bellen blazen/proesten doet ze tijdens de fles... melk vliegt in het rond. En lachen dat ze doet. Niet handig 😂. Zal wel een fase zijn

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet het tijdstip de borstvoeding, lekker die nageltjes 🙄

5 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Ja hier ook! Heb maar een fles met handvatten gekocht 😄
Passen die ook op een tiet? 😂