18 Reacties

3 jaar geleden

Ik vergeet het flesje rond 19:15 uur #moe

3 jaar geleden

Tip voor overdag (wij gebruiken het ook 's nachts) een witte ruis machine. Gewoon te koop op bijv bol, bij ons kdv gebruiken ze het nu ook voor hem en hij slaapt zo veel beter! Misschien het proberen waard? Je kan het eerst op je telefoon aanzetten en op z'n kamer leggen om het te proberen?

3 jaar geleden

Misschien voor het slapen gaan nog een (pap) fles. Met een lekker vol buikje slapen

3 jaar geleden

Geef je savonds laat of snachts nog een fles?

3 jaar geleden

Zo herkenbaar dat huilen! Bij ons gaat hij (8mnd en wel een speen) gewoon slapen rond 18:30. Hij slaapt dan een uur of 3 heel diep en dan begint het. Elk kwartier huilen totdat hij bij mij mag liggen. Dan slaapt hij wel meteen weer tot een uur of 3-4 en dan ook klaarwakker en keten, over ons heen klimmen, kletsen, kruipen...ondertussen zijn we ook kapot! Ik lees graag mee want ik heb ook geen idee waar ik nu goed aan doe :)

3 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Tip voor overdag (wij gebruiken het ook 's nachts) een witte ruis machine. ...
Dankjewel! Gelijk even op mn favorietenlijst gezet 😌

3 jaar geleden

Reactie op Albertine-25

Misschien voor het slapen gaan nog een (pap) fles. Met een lekker vol buikj ...
Ja geven wij inderdaad nog! Papfles niet want dat krijgt hij niet uit zn speentje gezogen dus 200 cc flesvoeding🙊

3 jaar geleden

Reactie op lswm

Geef je savonds laat of snachts nog een fles?
Nee alleen nog om 19:30 de laatste. Ik geef s nachts geen flesje, omdat ik bang ben dat hij daaraan zal wennen!

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Zo herkenbaar dat huilen! Bij ons gaat hij (8mnd en wel een speen) gewoon s ...
Oh vervelend he... wij zijn af en toe ook echt radeloos en vragen ons af wat we nou moeten doen. Ik denk dat als het bij ons zo door blijft gaan dat we dan iets van een slaapcoach in gaan schakelen, want dit is ook niet te doen😌

3 jaar geleden

Hoe oud is jouw zoontje?

3 jaar geleden

Reactie op ela-24

Hoe oud is jouw zoontje?
Vandaag precies 9 maanden!

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Vandaag precies 9 maanden!
Mijn zoontje van 8 maanden heeft exact hetzelfde ik had gehoord van een sprongetje en dat deze sprong heel lang kan duren ze hebben nu ook verlatingsangst misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft 🤷🏻‍♀️ bij mij duurt het nu al een week gisteren lag die wakker van 01:00 s’nachts tot 05:00 s’morgens... I feel you!!!

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Nee alleen nog om 19:30 de laatste. Ik geef s nachts geen flesje, omdat ik ...
Ik zou me niet te druk maken over dat wennen, dat valt wel mee en er zijn veeeeeeeel baby’s die gewoon nog een late avond voeding en/of nacht voeding nodig hebben. Goed slapen is ook veeeeeel waard.

3 jaar geleden

Reactie op ela-24

Mijn zoontje van 8 maanden heeft exact hetzelfde ik had gehoord van een spr ...
Ja ik hoop nog steeds af en toe dat het inderdaad een sprong is en dat wij op de een op andere dag weer wat meer kunnen slapen. Voor alsnog duurt het nu inmiddels ruim 1,5 maand😌

3 jaar geleden

Reactie op lswm

Ik zou me niet te druk maken over dat wennen, dat valt wel mee en er zijn v ...
Ja zeker waar!

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Zo herkenbaar dat huilen! Bij ons gaat hij (8mnd en wel een speen) gewoon s ...
Ligt hij in een slaapzak? Die van ons heeft hetzelfde maar kan gelukkig niet veel in die slaapzak

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Nee alleen nog om 19:30 de laatste. Ik geef s nachts geen flesje, omdat ik ...
Hoi Anna, hier ook een doorslaper gehad. Het is voor mij minder vermoeiend een flesje te geven, dan slaapt hij weer zo in. Anders heb ik hem ook heel de nacht. Dat hij snachts komt nu voor de fles is 3 a 4 x per week. Sommige nachten dus niet. Ik denk , dat hij het eventjes nodig heeft. Beweegt meer, van 4 naar 3 flessen overdag. Krijgt wel water ipv fles, maar dat is nog wat moeilijk voor hem. Wellicht helpt het jullie toch..

3 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Tip voor overdag (wij gebruiken het ook 's nachts) een witte ruis machine. ...
Hier ook een succes! Als die niet aan is kun je nog niet op je sokken door t huis en met het apparaat aan is het een succes! 🤞🤞