Heeyyyy
Ons zoontje niest echt wel vaak op een dag, alleen nu vraag ik me af of dat normaal is of dat hij misschien ergens allergisch voor is. Iemand die hier ook last van heeft of weet wat het kan zijn?
Heeft mijn zoontje ook. Weet dat de kraamzorg in de kraamweek zei dat baby’s nog geen neushaartjes hebben en daardoor dus veel moeten niezen. Geen idee wanneer dit minder zou moeten worden, dus ik lees even mee
Hier ook 1tje die vaak niest 😊
Ook gehoord wat MS zegt.
Denk zolang ze verder geen last ondervinden dat het wel oke is!
Hier lacht ze altijd immens als ze niest 😂
Zoals eerder gezegd hebben ze nog geen neushaartjes en niezen ze opvallend meer als ons, maar, niezen is gezond! Dit helpt om vuile stofjes uit je lichaam (neus) te verwijderen! Dus kan helemaal geen kwaad zolang ze verder geen klachten hebben hierbij
Hier ook. Maar ons meisje is ook al verkouden sinds de geboorte hihi dus kan ook daardoor komen. Niest al vanaf het begin zo veel. Maar nou zag ik gisteren toevallig dat ze wel neushaartjes heeft hoor. Maar geen idee maar ze heeft er zelf geen last van geloof ik
Dit vroeg ik mij ook al af. Onze dochter niest ook heel vaak, al vanaf het begin. Heb op internet verschillende dingen gelezen. Ik ga het binnenkort aankaarten bij het CB.