12 Reacties

3 jaar geleden

Ik vermoed dat ie tandjes krijgt of zich misschien niet zo lekker voelt oid. Mijn zoontje van 8 maanden heeft t nu ook maar is ook een beetje ziekjes hele tijd hoesten en niezen en had ook een beetje koorts. Het enige wat helpt is hem veel bij je nemen veel liefde geven(knuffelen enzo). Uiteindelijk gaat 't vanzelf over. Je bent niet de enige dus ga vooral niet aan jezelf twijfelen. Als je zelf paniekerig of angstig bent voelt een kind dat ook aan. Denk gewoon t is een periode en gaat vanzelf over馃槝

3 jaar geleden

Reactie op Annemiekje1991

Ik vermoed dat ie tandjes krijgt of zich misschien niet zo lekker voelt oid ...
Hij wilt jammer genoeg ook niet rustig zitten en geknuffeld worden. Het liefst wilt hij rond lopen op schoot en rondkijken stilstaan en zitten is niet oke馃槄 hoop inderdaad dat deze fase ook snel voorbij is

3 jaar geleden

Enige wat ik misschien even zou checken is of hij geen oorontstek i nu heeft, aangezien je schrijft dat hij met zn hoofd overal aan zit. Maar waarschijnlijk gewoon tanden idd. Hier ook soms opeens drama zoals net aan tafel echt schreeuwen.

3 jaar geleden

Ik denk ook tandjes, als ze liggen zoals bijvoorbeeld op de commode komt er extra druk op. Ik hoop voor je dat ze snel doorzijn want dit is wel heel vervelend zeg! Als het niet goed voelt kun je altijd je huisarts bellen h茅. Wie weet wat die zeggen. Tegen mij zei het consultatiebureau dat het een vervelende leeftijd is nu. Het lichaam is in gevecht door alle grote ontwikkelen en de tandjes die doorkomen. Ik hoop dat hij wel wil slapen? Dat scheelt natuurlijk de helft. Hoewel ik vermoed dat dat ook niet gemakkelijk gaat. Succes! En sterkte! 馃槝馃挭

3 jaar geleden

Misschien oor ontsteking probeer bij zijn oren overal voorzichtig te drukken, begint die nog harder te huilen en of je hand weg te slaan weet je genoeg... mijn kleine had ook 4 dagen die klachten voor dat er koorts op dook.. morraal van t verhaal dubbele oorontsteking.. alleen recht op in de armen wandelen was goed en zittend slapen 馃槙 ik hoop voor je op tandjes en veel sterkte

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ik denk ook tandjes, als ze liggen zoals bijvoorbeeld op de commode komt er ...
Toevallig gaan we morgen naar de huisarts dus zal ook effe laten checken of het geen oorontsteking is denk eigenlijk ook echt tandjes maar datdenken wij elke keer馃き ik heb al wel dentinox in huis gehaald en net toch maar een zetpil gegeven voor vannacht.

3 jaar geleden

Ken het , en hier met zijn 2(tweeling) Vreselijk zeg. Op deze momenten zou ik willen dat ik 10 armen had.

3 jaar geleden

En hoe is het gegaan bij de dokter? Ben benieuwd of er een fysieke reden te vinden was? Hopelijk is je kindje gezond en wel.

3 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

En hoe is het gegaan bij de dokter? Ben benieuwd of er een fysieke reden te ...
Gelukkig niks aan de hand de huisarts denkt idd. Ook aan tandjes. Nu hopen dat ze snel doorkomen.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Gelukkig niks aan de hand de huisarts denkt idd. Ook aan tandjes. Nu hopen ...
Ok茅 dat is wel een gerustelling. Ja laat die tanden dan maar komen he! Ik hoop voor jullie dat het gauw beter zal gaan!

3 jaar geleden

Ja hier ook zoontje bijna 9 maanden is ook niet echt in zijn gewone doen vlug ge茂rriteerd niet echt met iets bezig zijn zijn eetstoornis is ook van korte duur eten wegduwen zeuren lastig is dit soms weet ik niet echt wat doen hopelijk is het snel voorbij

3 jaar geleden

Reactie op linda1986-24

Ja hier ook zoontje bijna 9 maanden is ook niet echt in zijn gewone doen vl ...
Er is hoop het is echt effe volhouden, het gaat hier al 2dagen als weer de oude馃挭