Hoi mama’s en mama’s to be,
Ik heb in januari mijn laatste prikpil laten zetten (heb hem dus in april niet meer genomen). Nu ben ik rond 28 april 3 dagen ‘ongesteld geworden’ (was mijn 1e menstruatie na de bevalling en ben in mei 2020 bevallen, het was ook veel minder dan voor mijn zwangerschap).
Nu heb ik een paar dagen geleden een test gedaan want ik ben zwaar overtijd, maar ik weet ook dat dat normaal is nadat je de prikpil heb gehad.
Maar nu voel ik mij sinds n week elke dag misselijk, en ik dacht even aan stress maar dat is meestal voor een dag of 2. Ik heb sinds vandaag opeens heel lichtes en kort menstruatie krampjes gehad, maar dat was voor maar 2 uurtjes en nu is het weer verdwenen. Ik wordt nu ook elke ochtend wakker met een volle blaas en soms zelfs snachts dat ik zo nodig moet dat ik naar de wc moet gaan terwijl ik ook makkelijk door kan slapen.
Nu ben ik bang dat ik schijnzwanger ben, omdat ik dezelfde klachten heb als bij mijn vorige zwangerschap maar negatieve testen heb. Misschien dat ik vandaag opnieuw ga testen, maar liever ook niet vanwege de teleurstelling. Het liefst wil ik er zo min mogelijk mee bezig zijn natuurlijk, maar de combinatie van misselijkheid en overtijd vind ik toch vreemd.
Heeft er iemand hetzelfde meegemaakt? En lijkt dit op schijnzwanger? Ik weet het namelijk niet zo goed, hopelijk kan iemand mij helpen.
Liefs x