8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook 1 a 2 dagen gehad. Ik heb hem uit zijn stoel gehaald en laten gaan. Dan maar niet eten. Toen was het goed. Blijkt dat hij last heeft gehad van zijn stoelgang. Pruimensiroop gegeven en hij heeft een goede stoelgang gehad. Daarna geen problemen meer gehad met eten.

3 jaar geleden

Mijj dochter had die ook. Ben er mee gestopt. Soms eet ze dagen geen groente en dan weer wel. Ze eet wanneer zij wilt eten

3 jaar geleden

Hier wil "zelf" laten eten wel helpen. Dan geef ik haar ook een lepel en mag ze "scheppen" uit de kom en terwijl ze dat doet stop ik een lepel in haar mond en meestal eet ze tussendoor ook nog iets van haar eigen lepel. Maar een hele maaltijd werkt dit helaas vaak niet. Soms geef ik nog een toetje of fruit, soms vraagt ze zelf om een cracker en anders flesje en naar bed. Mijn dochtertje wordt nml wakker voor een voeding als ik er niet genoeg in stop voor het slapen gaan 🙈

3 jaar geleden

Wat krijgt hij allemaal in de ochtend? Misschien zit hij gewoon te vol

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Wat krijgt hij allemaal in de ochtend? Misschien zit hij gewoon te vol
Hij krijgt gewoon melk. 260 tot 300 ml. Te zien wat hij opdrinkt.

3 jaar geleden

Reactie op Aikomarley

Hij krijgt gewoon melk. 260 tot 300 ml. Te zien wat hij opdrinkt.
Misschien daarvan wat minder ? Nu mij dochter brood en flesje melk drinkt in de ochtend wilt ze geen fruit meer in de ochtend omdat ze te vol.zit

3 jaar geleden

Weleens gedacht om 's ochtends pap te geven ? Daar kun je de melk in doen...en dan 's middags eet hij bij ons een snee of 2 sneetjes brood..wel wilt onze zoon dit bijna helemaal zelf doen..lekker het brood in de hand.ik zou verder ook gewoon niet forceren , blijkbaar heeft hij geen honger.als hij maar voldoende drinkt , ontlasting verder goed is is het vast weer een fase waar hij doorheen gaat.

3 jaar geleden

Te moe misschien?