15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb het nog thuis liggen nooit gebruikt

2 jaar geleden

Hier ook het lievelings aapje. Ik heb er inmiddels al 2 keer bij gekocht . Waren eerst heel lang uitverkocht en opeens hadden ze in een bepaalde Blokker er nog 1. We hebben ook de kleine ervan gekocht mocht hij de grote nog een keer kwijt raken .

VRIEND

2 jaar geleden

Volgens mij heb ik hem ook nog thuis liggen Zal zo als ik thuis ben ff kijken

2 jaar geleden

Reactie op cinthia

Volgens mij heb ik hem ook nog thuis liggen Zal zo als ik thuis ben ff kij ...
Graag, dan hoor ik het wel :)

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Jannekedekort

Graag, dan hoor ik het wel :)
Zal zo gelijk voor je kijken Als ik hem heb

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Jannekedekort

Graag, dan hoor ik het wel :)
Ik weet hoe het is als je kindje een lievelings knuffel heb en dat je er maar 1 van heb en nergens meer te krijgen is Dat heb ik ook met mij zoontje zijn knuffel doek die is hem ook alles dus ben er ook extra zuinig op en let er ook super goed op

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Jannekedekort

Ik heb hem gevonden voor je zoontje

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Jannekedekort

Zal ik doen

2 jaar geleden

Hoi allemaal, Dit soort verzoekjes zijn eigenlijk niet toegestaan. Ook is het niet toegestaan om e-mail adressen te delen of andere persoonsgegevens. Maar omdat ik weet hoe groot de verdriet kan zijn, wil ik hiervoor een uitzondering maken. Alleen dan wel via mij. Dus als iemand het e-mail adres nodig heeft van iemand anders, dan zal ik deze naar elkaar opsturen. Hiervoor moet ik dan wel toestemming hebben van beide partijen. Dus graag geen persoonsgegevens op het forum zetten. Kunnen jullie het bericht rapporteren als er wens is naar contact via e-mail vanwege dit onderweg? Groetjes, Lindsey

2 jaar geleden

Aappie kan Hanna ook echt niet zonder. Ik heb een reserve toen op mp gevonden! Ze stonden toen ook een paar op Vinted

2 jaar geleden

Zat bij mij niet in de box🤣 ik had een hele saaie inhoud

2 jaar geleden

Deze apen zijn ook te koop bij de blokker.