6 Reacties

3 jaar geleden

Een muggennet werkt het beste, je hebt ze speciaal voor over ledikantjes. Soort hoes. Heel eenvoudig, geen chemische stofjes of luchtjes en meest effectief!

3 jaar geleden

Reactie op moes-24

Een muggennet werkt het beste, je hebt ze speciaal voor over ledikantjes. S ...
Ik heb precies hetzelfde probleen...Waar kan je dat kopen? Heb je mischien eventueel een link? Alvast bedankt

VRIEND

3 jaar geleden

Een hoor voor de raam miss een optie En de deur gwn dicht houden dan kan de muggen ook niet naar haar kamer. En idd wat moes-24 zeg muggennet, die kan je miss via Google zoeken met de maat van de bed erbij typen

3 jaar geleden

Ach wat sneu voor je meisje. Het enige wat ik nog kan bedenken is een ventilator. Je hoeft hem niet op haar te richten, maar langs haar. Dat blijken muggen niet fijn te vinden....tegen de wind in vliegen!

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Een hoor voor de raam miss een optie En de deur gwn dicht houden dan kan d ...
Raam is dicht, zit zelfs een rolluik voor.. maar door de warmte staat haar deur op een kier.. gisteravond laat haar hele kamer gecheckt maar helaas was het weer raak vannacht.. 馃槺

3 jaar geleden

Een diffuser met etherische olie op het kamertje. Ik werd zelf altijd lek geprikt, 20 bulten in 茅茅n nacht was niks.. sinds ik de diffuser gebruik heb ik nergens meer last van. Inmiddels hebben we ook eentje aangeschaft voor het kamertje van ons zoontje.