101 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op WendyRianne

Ja hier, en verlatingsangst! Wat heftig, heb het er echt wel zwaar mee hoor ...
Ja die is klote hè? 🙈 ik draai mezelf om en het is al huilen 🤷🏼‍♀️ maar soms moet ik ook gewoon wat dingen doen. Als ik aan het koken ben ligt ze tegenwoordig op de grond op een kleedje zodat ze mij kan zien, of ze zit in de kinderstoel in de keuken 😅

3 jaar geleden

Vanacht heel de tijd bezig geweest, ze sliep 20min toen ik besloot dat ik de kamer wel uitkon. Ik lag 2min! In bed en ze begon weer te huilen! 😴 Uiteindelijk rond 3uur was het stil.... Hopelijk komende nacht beter!

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Hier is de sprong ook begonnen... ze kon voorheen lekker alleen spelen en v ...
Hier ook en een echte meid gillen en grommen.....

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hier ook en een echte meid gillen en grommen.....
O dat gillen he! 🥴

3 jaar geleden

Hier wordt opeens het 2e middagslaapje helemaal overgeslagen, is dit bij meer van jullie zo? Ochtend gaat prima, smiddags gaat ze gewoon niet slapen terwijl ze wel moe is. Volgens de kalender zit ze in de eerste week van sprong 6

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

O dat gillen he! 🥴
Als dar zo door gaat heb ik binnen kort een gehoorapparaat nodig.....

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hier ook en een echte meid gillen en grommen.....
Hier ook eentje, maar helaas zijn het niet alleen meisjes gillen. De heren kunnen nu nog precies dezelfde schelle harde toonhoogtes halen 😂

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Hier ook eentje, maar helaas zijn het niet alleen meisjes gillen. De heren ...
Hahhaha jaa dat kunnen de jongens ook zeker! Op de opvang noemen ze Siem wel eens een meisje, omdat hij zo hoog kraait en krijst 😅 Het is ook niet alleen als hij huilt maar ook als hij blij is, daarom noem ik hem weleens mijn vogeltje 😍

3 jaar geleden

Hier is inmiddels sprong 6 een beetje verstreken. Begon met kerst dus ook wel tijd voor mama en papa 😂 Slaapjes overdag nog redelijk kort maar wordt wel geslapen. 's Nachts slaapt hij beter en zelfs weer een paar uur echter elkaar in z'n eigen bed. Ook humeur is een stuk opgeknapt weer en hij kan ook weer voor zichzelf spelen! Het wordt dus gelukkig wel beter, succes aan alle mama's die er nog middenin zitten 😘

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Hier ook eentje, maar helaas zijn het niet alleen meisjes gillen. De heren ...
Jaa ze gilt ook van plezier... maar op dit moment..... is het van boosheid ze zit exht met zichzelf in de knoop. Lang leven de sprongen

3 jaar geleden

Hier ook een gillend jongetje, net een speenvarken! En sinds een paar dagen zijn flesjes weigeren 😣 en niet meer doorslapen en verkouden en humeurig! Blij dat het fases zijn! Morgen houd ik een pyjama dag 😴

3 jaar geleden

Reactie op AmyC

Hier ook een gillend jongetje, net een speenvarken! En sinds een paar dagen ...
Zo herkenbaar!! Hij gilt als een meisje en van de 4 flessen ben ik blij als er op het eind van de dag 2 op zijn gegaan 🤦‍♀️ aftellen hoor met deze sprong!

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Zo herkenbaar!! Hij gilt als een meisje en van de 4 flessen ben ik blij als ...
Erg he pfff en dan door naar de volgende sprong

3 jaar geleden

Hier zijn de nachten onrustig maar overdag slapen is nog nooit zo goed gegaan! Wel komt nu het eerste tandje door dus dat zal ook wel meespelen. Ik merk wel een hoop vooruitgang in zijn ontwikkeling dus de sprong is niet voor niks 😉

3 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Ja die is klote hè? 🙈 ik draai mezelf om en het is al huilen 🤷🏼‍♀️ maar ...
Ik vind vooral het slapen lastig, dat laat hij ook door niemand anders doen dan door mij. Kan zo een half uur hem in bed leggen, huilen, troosten, huilen, troosten en dan nog slaapt ie niet. Uiteindelijk belandt hij dan toch maar bij mij op schoot, in de stoel. Super zwaar en kom nergens aan toe. Heb wel geleerd om m'n telefoon bij me te hebben op dat moment 😅

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Vanacht heel de tijd bezig geweest, ze sliep 20min toen ik besloot dat ik d ...
Laatst sliep hij hier in zn eigen bedje. Ik blijf altijd op de kamer van zn broer wachten tot hij echt slaapt (anders blijf ik die trap op en af lopen). Toen ik dacht dat hij lekker sliep en naar beneden liep, zonder geluid te maken!, werd hij direct wakker 😪

3 jaar geleden

Volgens de Oei ik groep app zou mijn zoon nu middenin sprong 6 moeten zitten. Maar als ik jullie zo lees heeft hij de sprong een paar weken geleden al gehad. Alles wat jullie hier noemen had hij: niet meer zelf in slaap kunnen vallen, 's nachts slecht slapen en niet meer in eigen bed willen slapen, mopperen hele dag, gillen in alle toonhoogtes etc. Maar sinds een week ofzo is hij gelukkig weer "normaal" gaan doen. Slapen gaat beter dan ooit en hij is gewoon weer vrolijk en kan weer zelf spelen even. Dus dames, volhouden en komen betere tijden aan!!!

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Volgens de Oei ik groep app zou mijn zoon nu middenin sprong 6 moeten zitte ...
Bij ons inderdaad ook, is begonnen een week voor sprong 6 volgend de app en duurde 1,5/2 weken! En nu ze bij het donderwolkje zit in de app juist mega vrolijk weer en goed slapen! Heeft denk ik ook te maken wanneer de verlatingsangst een beetje komt had ik het idee

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Volgens de Oei ik groep app zou mijn zoon nu middenin sprong 6 moeten zitte ...
Mijn dochter begint altijd 1.5 week a 2 weken eerder met een sprong. Momenteel heftig hier. Slapen gaat nog oke, maar wilde net het laatste slaapje eraf halen. Maar ze slaap veel korter nu dus laatste slaapje kan er niet af. Probeer na de sprong wel weer.

3 jaar geleden

Hier is het al 4 weken aan de gang. Niet meer alleen willen slapen in de avond/ nacht. Zwaar overstuur, flink in paniek echt dikke tranen. In het begin nachten bezig geweest met troosten, fles, nachtlampje aan en steeds weer terug in haar eigen bed leggen. Niks hielp. En niemand sliep. Nu nemen wij haar bij ons en slaapt ze goed. We laten het maar , blijkbaar heeft ze hier behoefte aan. Bij niemand anders willen zitten alleen maar bij mij. Roept heel de dag mama, en als ze mij niet ziet zoekt ze mij. Dochter is 8 maanden.