101 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon zit midden in Sprong 6 het is een vreselijk nachtmerrie elke avond na de laatste fles van 18:45 gaat het fout. Extreme huilbuien en krijsen en niet naar bed willen. Heeft iemand nog ideeën wat te doen of dit iets te verminderen?

3 jaar geleden

Reactie op Daniellevw

Hier is het al 4 weken aan de gang. Niet meer alleen willen slapen in de av ...
Oh de verlatingsangstfase 😔

3 jaar geleden

Hier is ze ook extreem vroeg wakker en bij jullie??

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hier is ze ook extreem vroeg wakker en bij jullie??
Rond 06.00 uur.. Voorheen rond 07.00.. Gelukkig vannacht wel weer een keer doorgeslapen.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hier is ze ook extreem vroeg wakker en bij jullie??
Bij ons ook! 4.30-05.00 is hij echt klaarwakker. Alleen na een fles wil hij nog wel in slaap vallen en dan kan hij ook opeens tot 8.00 slapen. Is normaal echt niet

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Bij ons ook! 4.30-05.00 is hij echt klaarwakker. Alleen na een fles wil hij ...
Geef je dan een extra fles of verschuift het ritme gewoon?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Rond 06.00 uur.. Voorheen rond 07.00.. Gelukkig vannacht wel weer een keer ...
Jup hier ook.mm hopelijk hoort het bij de sprong..... hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Geef je dan een extra fles of verschuift het ritme gewoon?
Het ritme verschuift dan. Ik zit nog steeds op 4 flessen, dus een extra fles is niet echt een optie 😅. Maar dan doe ik zijn fruithap een stuk vroeger meestal.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Rond 06.00 uur.. Voorheen rond 07.00.. Gelukkig vannacht wel weer een keer ...
Jaa hier was het ook steeds 0500/0600 Nu is het al verschoven naar 0700/0730 maar voor heen was het altijd 08:30/09:00 😔. Grlukkig is het in ieder geval al geen 0500 uur meer!

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Het ritme verschuift dan. Ik zit nog steeds op 4 flessen, dus een extra fle ...
Ja inderdaad. Geef je nog 4 flessen naast groentehapje, fruit en brood ? Hier 3 flessen maar heel soms ook een 4e tussendoor (klein) als ik merk dat hij echt honger heeft. Tijdens de sprong is hij helemaal onverzadigbaar.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ja inderdaad. Geef je nog 4 flessen naast groentehapje, fruit en brood ? Hi ...
Ja naast al die dingen geef ik nog 4 flessen en dan lijkt het inderdaad helemaal nu tijdens die sprong nog niet genoeg haha. Ik probeer af te bouwen met de 4e fles, maar dan wordt hij helemaal ‘s nachts wakker 🙈

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Jaa hier was het ook steeds 0500/0600 Nu is het al verschoven naar 0700/073 ...
Dus er is hoop

3 jaar geleden

Mijn dochter spuugt haar eten iedere keer uit. Ze spettert iedere keer alles onder zodra ze een hap in haar mond heeft... hebben meerdere hier last van?

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Mijn dochter spuugt haar eten iedere keer uit. Ze spettert iedere keer alle ...
Ja soms doet de mijne dat ook

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Mijn dochter spuugt haar eten iedere keer uit. Ze spettert iedere keer alle ...
Ja dat heeft mijn zoontje ook een enkele keer gedaan. Maar niet iedere keer.. Kan het misschien met de temp van het eten te maken hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ja dat heeft mijn zoontje ook een enkele keer gedaan. Maar niet iedere kee ...
Maakt niet uit, koud/warm. Merk dat ze graag wilt kauwen dus geef haar nu maar stukjes en anders een fles

3 jaar geleden

Hier wordt dus alleen de ochtend fles gulzig gedronken met pap en de andere 3 flessen weigert die.. nu heb ik vanavond een papfles weer gegeven en die smikkelt die wel lekker op. Hoe “erg” is het als die 2 papflessen per dag krijgt..? Is van Olvarit dus geen pyjama papje oid. Hij eet verder ook al goed brood, fruit en avond eten. Iemand tips? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Hier wordt dus alleen de ochtend fles gulzig gedronken met pap en de andere ...
Krijgt echt wel genoeg binnen. Zoë drinkt 3 flessen waarvan 1 de pap fles leeg en de rest niet. Maar ze drinkt water , fruit hapje groente yogolino, groente. Uiteindelijk moeten die flessen er toch af

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Mijn dochter spuugt haar eten iedere keer uit. Ze spettert iedere keer alle ...
Ja mijn dochtertje ook. Die gaat heel vaak ook ineens huilen tijdens het eten. Vooral bij haar groente. Als we haar zelf laten eten (net als bij brood en fruit) dan gaat dat goed.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Dus er is hoop
Jazeker, al was het vanmorgen ineens weer 0600😅