25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met dd pyjamas van de Hema, maar ik heb deze week een velours pyjama bij de wibra gekocht. Nu zelfs afgeprijst voor maar 3 euro en super leuk en lekker warm

5 jaar geleden

Is een hele fijne warme pyjama. Zou hem wel een maatje groter nemen. Vind Hema altijd wel klein vallen

5 jaar geleden

Ik wil hem ook. Heb bij de oudste een paar gehad in kleine maatjes, dus die kan ik niet gebruiken helaas. Wilde deze nu gaan kopen..

VRIEND

5 jaar geleden

Heb deze vorige week gekocht en super fijn! Ook rondom de nek lekker strechy waardoor die heel makkelijk aan gaat! En heerlijk warm. Mijn dochter draagt nu 62/68, ze zit tussen die maten ene keer draagt ze 62 en andere keer 68. De pyjama in die maat past ze dus perfect 😊

5 jaar geleden

Wilde hem ook nèt gaan kopen! 😅

5 jaar geleden

Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijfel alleen nog tussen 1x 62/68 en 1x 74/80 of 2x 74/80. Ze zit nu in 68 maar twijfel hoe lang nog. Door de reacties hier blijft mijn twijfel 😅 74/80 gaat ze in de winter sowieso nodig hebben, maar ben bang dat die nu nog veel te ruim is. Bij mijn Hema hebben ze ze niet op voorraad, dus wordt online gokken.

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijf ...
Ik zou voor 74/80 gaan denk ik. Dan heb je er heel de winter plezier van. Voor nu eventueel de mouwen en pijpen 1x omslaan!?

5 jaar geleden

Hier hebben wij hem ook dochter vind het heerlijk!

5 jaar geleden

Goede tip !

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijf ...
Zou zeker dan 74/80 kopen, die sluiten nog steeds mooi aan bij de nek (gepast ook) maar zijn gewoon stuk langer😊

5 jaar geleden

Bedankt, ben voor 74/80 gegaan!

5 jaar geleden

Misschien domme vraag maar combineren jullie deze met ook puckababy? Heb pyama nml ook, heel fijn!

5 jaar geleden

Ook met*