25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met dd pyjamas van de Hema, maar ik heb deze week een velours pyjama bij de wibra gekocht. Nu zelfs afgeprijst voor maar 3 euro en super leuk en lekker warm

5 jaar geleden

Is een hele fijne warme pyjama. Zou hem wel een maatje groter nemen. Vind Hema altijd wel klein vallen

5 jaar geleden

Ik wil hem ook. Heb bij de oudste een paar gehad in kleine maatjes, dus die kan ik niet gebruiken helaas. Wilde deze nu gaan kopen..

VRIEND

5 jaar geleden

Heb deze vorige week gekocht en super fijn! Ook rondom de nek lekker strechy waardoor die heel makkelijk aan gaat! En heerlijk warm. Mijn dochter draagt nu 62/68, ze zit tussen die maten ene keer draagt ze 62 en andere keer 68. De pyjama in die maat past ze dus perfect 😊

5 jaar geleden

Wilde hem ook nèt gaan kopen! 😅

5 jaar geleden

Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijfel alleen nog tussen 1x 62/68 en 1x 74/80 of 2x 74/80. Ze zit nu in 68 maar twijfel hoe lang nog. Door de reacties hier blijft mijn twijfel 😅 74/80 gaat ze in de winter sowieso nodig hebben, maar ben bang dat die nu nog veel te ruim is. Bij mijn Hema hebben ze ze niet op voorraad, dus wordt online gokken.

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijf ...
Ik zou voor 74/80 gaan denk ik. Dan heb je er heel de winter plezier van. Voor nu eventueel de mouwen en pijpen 1x omslaan!?

5 jaar geleden

Hier hebben wij hem ook dochter vind het heerlijk!

5 jaar geleden

Goede tip !

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijf ...
Zou zeker dan 74/80 kopen, die sluiten nog steeds mooi aan bij de nek (gepast ook) maar zijn gewoon stuk langer😊

5 jaar geleden

Bedankt, ben voor 74/80 gegaan!

5 jaar geleden

Misschien domme vraag maar combineren jullie deze met ook puckababy? Heb pyama nml ook, heel fijn!

5 jaar geleden

Ook met*

5 jaar geleden

Reactie op HV2022

Misschien domme vraag maar combineren jullie deze met ook puckababy? Heb py ...
Ik wil hem gaan combineren met de puckababy ja. Ze ligt nu nog in de newborn teddy. Voor als ze wat groter is heb ik de 4 seizoenen van de oudste nog liggen.

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ik wil hem gaan combineren met de puckababy ja. Ze ligt nu nog in de newbor ...
Oke dankjewel! Die hebben wij idd ook. Nu nog velours pyjama icm gewone slaapzak, maar wilde straks graag puckababy icm zo'n pyjama maar bedacht me later dat misschien wel veel te enthousiast is haha.

5 jaar geleden

Reactie op HV2022

Oke dankjewel! Die hebben wij idd ook. Nu nog velours pyjama icm gewone sl ...
Wij hebben een oud huis, dus bij ons is het vrij fris. Nu ‘s nachts 16-17 graden denk ik en in de winter nog wat frisser. Ik heb haar nu in de newborn (2.0 tog) en haar gewone kleren, maar dat lijkt net te fris. Je kunt bij de puckababy natuurlijk gewoon beginnen met de herfstzak, die is net zo warm als de newborn die wij nu gebruiken. Dan kan je hartje winter de zomerzak er nog omheen doen.

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wij hebben een oud huis, dus bij ons is het vrij fris. Nu ‘s nachts 16-17 g ...
Dat is slim, ga ik doen (eerst herfstzak). Dankje :)

5 jaar geleden

..

5 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

..
Die zijn ook echt te leuk! Wat worden ze er aaibaar van hè 😊 ik heb die van de Hema al binnen maar vindt ze nog behoorlijk ruim, dus wie weet nog deze van de prenatal voor de tussenperiode.

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Die zijn ook echt te leuk! Wat worden ze er aaibaar van hè 😊 ik heb die va ...
Heerlijk! Helemaal als ze schoon gebadderd zijn, lekker in pyjama! Kroelen!!!