25 Reacties

5 jaar geleden
Is een hele fijne warme pyjama. Zou hem wel een maatje groter nemen. Vind Hema altijd wel klein vallen

5 jaar geleden
Ik wil hem ook. Heb bij de oudste een paar gehad in kleine maatjes, dus die kan ik niet gebruiken helaas. Wilde deze nu gaan kopen..

VRIEND
5 jaar geleden
Heb deze vorige week gekocht en super fijn! Ook rondom de nek lekker strechy waardoor die heel makkelijk aan gaat! En heerlijk warm. Mijn dochter draagt nu 62/68, ze zit tussen die maten ene keer draagt ze 62 en andere keer 68. De pyjama in die maat past ze dus perfect 😊

5 jaar geleden
Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijfel alleen nog tussen 1x 62/68 en 1x 74/80 of 2x 74/80. Ze zit nu in 68 maar twijfel hoe lang nog. Door de reacties hier blijft mijn twijfel 😅 74/80 gaat ze in de winter sowieso nodig hebben, maar ben bang dat die nu nog veel te ruim is. Bij mijn Hema hebben ze ze niet op voorraad, dus wordt online gokken.

5 jaar geleden
Reactie op Boukje90
Ze zijn nu tweede halve prijs dus dat is helemaal mooi meegenomen! Ik twijf ...
Ik zou voor 74/80 gaan denk ik. Dan heb je er heel de winter plezier van. Voor nu eventueel de mouwen en pijpen 1x omslaan!?

5 jaar geleden
Reactie op Boukje90
Ik wil hem gaan combineren met de puckababy ja. Ze ligt nu nog in de newbor ...
Oke dankjewel! Die hebben wij idd ook. Nu nog velours pyjama icm gewone slaapzak, maar wilde straks graag puckababy icm zo'n pyjama maar bedacht me later dat misschien wel veel te enthousiast is haha.

5 jaar geleden
Reactie op HV2022
Oke dankjewel! Die hebben wij idd ook. Nu nog velours pyjama icm gewone sl ...
Wij hebben een oud huis, dus bij ons is het vrij fris. Nu ‘s nachts 16-17 graden denk ik en in de winter nog wat frisser. Ik heb haar nu in de newborn (2.0 tog) en haar gewone kleren, maar dat lijkt net te fris.
Je kunt bij de puckababy natuurlijk gewoon beginnen met de herfstzak, die is net zo warm als de newborn die wij nu gebruiken. Dan kan je hartje winter de zomerzak er nog omheen doen.

5 jaar geleden
Reactie op Boukje90
Die zijn ook echt te leuk! Wat worden ze er aaibaar van hè 😊 ik heb die va ...
Heerlijk! Helemaal als ze schoon gebadderd zijn, lekker in pyjama! Kroelen!!!