24 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb na de borstvoeding bij de oudste Hero Comfort gebruikt. Altijd tevreden over geweest. Onze kraamhulp adviseerde ook Hero!

4 jaar geleden

Ik lees mee want mijn baby van 13 weken heeft ook steeds honger...om de 2 uurtjes geef ik hem Nutrilon..we zitten echt elke dag op 9 voedingen(120 a 130ml)..is super veel..morgen naar de CB om te kijken hoeveel hij die nu weegt en wat de CB aanraad

4 jaar geleden

hoi. ik gebruik hero comfort. begonnen met nutrilon. kleine van mij had soms 4 tot 5 dagen geen ontlasting. toen overgestapt naar hero comfort. na een week had hij elke dag ontlasting. bij mij werkt het prima. de voeding is wat dikker dan normale voeding. ik ben er tevreden over. geen hongerige baby. hij is nu 13 weken en wil wel om de 3 uur een fles. en eigelijk drinkt hij nog steeds flesjes van 135 en soms 165.

4 jaar geleden

Mijn ervaring met de hero comfort is echt super! Uw verhaal doet me aan ons eigen verhaal denken. Krampjes, steeds meer willen drinken etc..we gebruikten op een gegeven moment lijnzaadolie, infacol, een laxeermiddel van de huisarts, en gaven steeds melk als ze er om vroeg, dit kon echt niet gezond zijn dus ik heb de ggd gebeld omdat wij ook ten einde raad waren, jbpm hebben ze ons juist afgeraden omdat dat meer voor de wat oudere kinderen zou zijn, de verpleegster aan de telefoon zei dat de hero die wij gebruikten licht verteerbaar is vandaar dat ons dochtertje ook meer vroeg.. maar door teveel geven kreeg ze weer krampjes. Dus hebben ze ons hero comfort aangeraden, we zijn direct naar de winkel gevlogen om dat te halen, ze heeft er 3 dagen over gedaan om er aan te wennen en wat een uitkomst, had ik dit maar eerder geweten. Ze drinkt nu zoals het moet, ze heeft super ontlasting, ze spuugt niet.. zij is blij dus wij zijn ook heel erg blij! Dus als je het mij vraagt... ik zou het doen!! Heel veel succes

4 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Mijn ervaring met de hero comfort is echt super! Uw verhaal doet me aan ons ...
Ik lees idd heel veel van dit soort ervaringen online. Wat merkte je aan je kindje met het wennen? Ik ben voornamelijk bang dat hij weer krampjes krijgt door t overstappen 😬

4 jaar geleden

Wij zijn na ongeveer 3 a 4 weken over gegaan op advies van het consultatiebureau. Kleine had veel last van spugen en moeilijke ontlasting. Bij ons heeft de Hero comfort alleen maar averechts gewerkt! Ze kreeg hier namelijk keutels van en nog meer buikkrampen. We hebben het 2,5 week geprobeerd en zijn toen toch terug gegaan naar standaard nutrilon. Voor onze meid van nu 13 weken is het een hele slechte keuze geweest! Denk wel dat dit per kind heel verschillend is.

4 jaar geleden

Je kan ook geitenmelk proberen, hebben wij heel goede ervaringen mee. Die van ons ook veel last van krampen, dag en nacht. Hij kan ws ook niet goed tegen koemelk. Geitenmelk is nog milder dan omneo en comfort. Wij hadden kruidvat eigen merk geit. Mengden het wel met jpm

4 jaar geleden

Ja ik gebruik het ook! Zeer tevreden sinds ik dat gebruik kan die poepen zonder lactulose. Wij hadden ook eerst nutrilon en daarna nutrilon omneo

4 jaar geleden

Ja ik gebruik het ook! Zeer tevreden sinds ik dat gebruik kan die poepen zo ...
Waarom stapte je over op omneo? Twijfel ook omdat onze dochter goed poept met nutrilon profutura, maar geeft ook vaak terug doordat het zo’n dunne pap is

4 jaar geleden

Reactie op Momonthegram

Waarom stapte je over op omneo? Twijfel ook omdat onze dochter goed poept m ...
Omdat het cb ons dat adviseerde maar dat werkte ook niet dus uit eindelijk toch Hero comfort geworden gaat veel beter

4 jaar geleden

Mijn ervaring met Hero comfort is slecht😅 van een baby die niet spuugde naar een baby waarbij het door de neus naar buiten kwam... Btw. Als je denkt dat je kleine teveel krijgt en hierdoor voeding omhoog komt, waarom geef je dan niet wat vaker kleine flesjes??

4 jaar geleden

Heeft je kleintje niet een groeispurt door gemaakt en daardoor misschien niet genoeg. Hoeveel geef je je kleintje? Onze kleine man is ruim 6,6 kg ( vandaag gewogen)en kreeg echt te weinig en was daardoor dus onrustig. Ik had de verpleegkundige (vorige week) van het consultatiebureau om advies gevraagd en die gaf toen al aan om op te hogen.

4 jaar geleden

Reactie op Mammay

Heeft je kleintje niet een groeispurt door gemaakt en daardoor misschien ni ...
Ik geef nu 5x 190cc nutrilon omneo en heb sinds dien een tevreden mannetje.

4 jaar geleden

Hier ook Hero mix de standaard en de comfort door elkaar ivm kraampjes

4 jaar geleden

Geitenmelk kan ook een idee zijn. Wij geven Nanny Care. Bijna geen krampjes, blijft goed zitten en ‘schijnt’ beter verzadigbaar te zijn. Wel duurder dan andere merken maar als dat het verschil maakt

4 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Mijn ervaring met de hero comfort is echt super! Uw verhaal doet me aan ons ...
Hier hetzelfde verhaal met mijn eerste kind. Nu ben ik gelijk voor de Hero comfort gegaan en ik heb een heerlijk tevreden baby met heeeeerlijke, soepele ontlasting! :)

4 jaar geleden

Sinds vandaag zijn wij overgestapt van Hero nutrasense naar Hero comfort ivm krampjes en moeizame stoelgang. Nu doen we (iom cb) half om half de komende week en hebben we dan weer contact. Heeft iemand enig idee wanneer ik verbetering moet merken ? 😊

3 jaar geleden

Reactie op Joyceg

Wij zijn na ongeveer 3 a 4 weken over gegaan op advies van het consultatieb ...
Precies dit wij zijn ook overgestapt op Hero alleen zij kreeg ook onwijs harde keutels en zoveel pijn daardoor dus morgen weer overstappen op de andere voeding van Kruidvat zelf merk daar had ze een prima ontlasting van verschilt idd per kind denk ik

3 jaar geleden

Reactie op littlemiracle12

Hier hetzelfde verhaal met mijn eerste kind. Nu ben ik gelijk voor de Hero ...
Helpt dit ook tegen terug geven?

3 jaar geleden

Reactie op lonnyponny

Helpt dit ook tegen terug geven?
Hoi hoi, wij zijn toen de kleine 9 weken was, toch ook maar overgegaan op Hero comfort. Wij hebben deze voeding speciaal gekocht tegen krampjes en overgeven. De kleine van ons had verborgen reflux, dus veel slikte hij door. Dit hielp echt om het te verminderen. We hebben rond de 7 maanden geprobeerd over te gaan naar normale KV, maar toen kwam het met stralen eruit. Dus maar weer snel terug gegaan naar comfort.