20 Reacties

3 jaar geleden

Halloo Wat denken jullie meisje of jongen als jullie dat zien groetjesss

3 jaar geleden

Hahaha ben ik weeerr! Ja goed, heel goed zelfs. Wij hebben geen nachtdiensten meer, thank god! Tis alleen een pittig ventje en kan goed mopperen. Moet zeggen dat ik na een aantal maanden goed slapen, nog steeds niet minder vermoeid ben gek genoeg. En soms weet ik echt niet wat ik op dag moet doen, dan kruipen ze voorbij. Hoe is het bij jou? En jullie als de andere dames het topic ook zien haha

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Hahaha ben ik weeerr! Ja goed, heel goed zelfs. Wij hebben geen nachtdienst ...
hahaha yeeey!! ik heb ook geen nachtdiensten meer, gelukkig!! meneer is hier bezig met kiezen dus is op dit moment wel erg aan het piepen😅 vermoeidheid is denk ik gewoon een gewoonte geworden hier 😂 ben er gewoon aan gewend geraakt , lig savonds al om 9 uur in bed 😕 moet zeggen dat me zoontje wel erg actief is, ben alleen maar achter hem aan het rennen, hij rent me zo voorbij en ben ik hem kwijt😝

3 jaar geleden

Hehe, mooie topic!! 😄 Perfecte timing na afgelopen verschrikkelijke nacht, haha... Was was echt 4x wakker of zo. Maar dat was denk ik warmte, en zijn kiezen (wat een hel). Want normaalgesproken gaat ie super goed! Op het moment houdt onze 4jarige vaker wakker dan hij. Dus echt uitgerust? Nee. Maar al stukken beter dan een paar maanden geleden!

3 jaar geleden

Wij hebben nog steeds minimaal 3 nachtdiensten. Ook de oudste slaapt zelden door. Bijna 4 jaar al geen goede nacht gemaakt 😅 jongste van 13 maanden heeft 1x een nacht doorgeslapen, ik had al stille hoop. Maar ze bleek ziek (koorts) te zijn 🤭

3 jaar geleden

Heb mijn zoontje tot 1jaar borstvoeding gegeven. Nu geef ik hem kunst en slaapt door van 19:00-7u misschien komt het door voeding? Misschien door omdat het tijd was voor doorslapen heb geen idee😂

3 jaar geleden

Luna heb ik net weggebracht om te logeren bij de tante! Even papa en mama alone time! Sinds de warmte slaapt ze als een malle......heerlijk! En chronisch moe hoord bij het ouderschap volgens mij. Verder is het leuk, interessant en o tzettend leerzaam zo'n klein mensje op zien groeien....nu al, laat staan met alles wat er komen gaat🙄😁❤

3 jaar geleden

Reactie op duomil

hahaha yeeey!! ik heb ook geen nachtdiensten meer, gelukkig!! meneer is hie ...
Oooh wat een geluk, komen we er toch nog mooi vanaf hahaha! Jij hebt er ook al 2 dus dat is extra hard aanpoten. Die van mij loopt nog niet, maar wel kruipen en gaat als een jekko. Ik wil ook wel om 9 mn bed in, maar vindt die echte me time ook altijd wel lekker dus uiteindelijk slaap ik veel te laat 😂🙈

3 jaar geleden

Ik was geen vast “lid” van het topic maar zo nu en dan was ik er wel te vinden. Het ging hier af en aan maar over het algemeen wel goed, dus als ik er een nacht 2 keer uit moest, was ik al aan het mopperen. Rond haar eerste verjaardag was het echt een drama met slapen hier. Niet willen in slapen, na 2 uur al weer wakker worden, daarna niet meer willen slapen, 3/4 keer per nacht wakker worden. Ik dacht echt; “wat gebeurd hier?!”. Iedereen beloofde mij dat het na haar verjaardag beter zou gaan en dat was ook zo. Nog geen 2 dagen later en ze slaapt sindsdien echt perfect. Lekker inslapen en goed doorslapen. Sinds haar verjaardag geen nacht er meer uit gehoeven 😭🙌🏼. Of als ik naar bed ging even mopperen, speen er weer in en klaar. Gister heeft ze zelfs geslapen van 20:00 tot 10:30 😩. Voor alle mama’s (en papa’s) die nog nachtdienst hebben; you got this! 🙌🏼 het wordt echt allemaal beter ❤️

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik was geen vast “lid” van het topic maar zo nu en dan was ik er wel te vin ...
ahh wat fijn om te horen dat het nu beter gaat! inderdaad voor alle mama’s stay strong😂 ik dacht ook het komt nooit goed, want het was echt een hel. hij was ook gewoon gewend aan een nachtvoeding en dat afbouwen pfff 😅

3 jaar geleden

Hier spookt ze ook al 2 dagen. Ze is ook verkouden en bijt weer overal op dus zullen ook wel weer tanden en of kiezen komen.

3 jaar geleden

Hier is het ook nog steeds hetzelfde😓 we hebben net de 12 maanden slaapregressie achter de rug, hoop ik! Dat was een heftige periode pfoeeh. Nu zijn we onderweg naar onze vakantie bestemming en hij heeft nu een griepje te pakken dus wordt ook weer nog steeds zo vaak wakker😓

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Hier is het ook nog steeds hetzelfde😓 we hebben net de 12 maanden slaapreg ...
Hier ook grieperig hoor en denk midden in de slaapregressie. Veel huilend wakker enzo

3 jaar geleden

Mag ik mij weer aanmelden hier?! Terwijl het prima ging een paar weken geleden .. Vreselijke fase weer waar we inzitten. Ineens is hij weer 2 uur wakker midden in de nacht. Laatst spande hij de kroon en was van 22:30-3:30 uur wakker 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Hier ook geen happy sleeper meer laatste week 😭 ze sliep echt weken lekker door, 19-7u. Geen piep! En nu…. Niet willen in slaap vallen, wakker rond 23u, vaak niet weer in slaap vallen tot 1.30u en om de 30min een krijsconcert 😵 horror!! Ze is ong 14 maanden. Slaapregressie is er niet dan…toch? 😩

3 jaar geleden

We melden ons sinds deze week gewoon weer aan voor de nachtdiensten hoor. Een tijdje sliep hij door van 19.00 tot 6.30/7.30. Dat "uitslapen" is weer weg en hij is zeker 06.00 klaar wakker. Deze nacht sliep hij wel meteen om 18.30 maar 20.00, 22.30, 00.30, 3.00 uur wakker....liggen woelen in je armen, niet willen slapen, kijkt je met grote ogen aan.... Mijn man en ik wisselen elkaar af....pfff....vermoeiend

3 jaar geleden

We melden ons sinds deze week gewoon weer aan voor de nachtdiensten hoor. E ...
En we zijn bijna 2 uur verder en meneer slaapt nog steeds niet....zucht

3 jaar geleden

We melden ons sinds deze week gewoon weer aan voor de nachtdiensten hoor. E ...
Wij hebben ook precies dit. Super vermoeiend. Afgelopen nacht was het gelukkig redelijk goed, alleen in de avond een paar keer wakker.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Wij hebben ook precies dit. Super vermoeiend. Afgelopen nacht was het geluk ...
Hier zijn we ondertussen weer 2.5 uur bezig....echt zo frustrerend en zo vermoeiend. Niets maar dan ook niets is goed

3 jaar geleden

Hier zijn we ondertussen weer 2.5 uur bezig....echt zo frustrerend en zo ve ...
Ach, zo slopend is dit... wij blijven altijd op zijn kamer, zitten met hem in de grote stoel. Hij is dan wel wakker maar rustig. En dan wachten tot hij in slaap valt... Wat doen jullie? Wij hebben nu wel twee goede nachten gehad, hopelijk zijn we weer uit die fase. Al hoop ik dit na elke nacht die weer een beetje goed gaat 😂