19 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt de ene dag wel (max 45min en dan maak ik hem wakker) of hij slaapt niet. S avonds ligt hij er rond half7- kwart voor 7 op en s ochtends meestal 6uur eruit.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt rustig nog 3 uur 😅. Van 1330 tot 1630 vaak.

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Onze zoon slaapt de ene dag wel (max 45min en dan maak ik hem wakker) of hi ...
Ik wil haar sowieso nog wel laten slapen. Want het is echt nog te vroeg om het eraf te halen

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Mijn dochtertje slaapt rustig nog 3 uur 😅. Van 1330 tot 1630 vaak.
Ja als ik de mijne niet wakker maak ook. Maar het inslapen in dr avond duurt nu elke keer makkelijk.1 uur Terwijl ze normaal om 19 uur lag en om 19.15 sliep. Ze slaapt nu ook nog niet. Weer verkouden en laatste hoektand pffff

2 jaar geleden

Onze zoon doet dit zelf. Alleen als ik hem langer laat slapen slaapt hij snachts niet. Dus dan maar max45 min. En als hij niet slaapt dan is hij druk aan het spelen en heeft hij geen tijd om te slapen. Dus ik volg hem daar deels in

2 jaar geleden

Hier ook zo'n slaapkop. Ik moet hem echt niet langer dan 2 uur laten slapen overdag, want dan slaapt hij heel moeilijk in of hij wordt 's nachts wakker. Ik laat hem nu slapen van 12.30 tot 14.30 en dan gaat hij rond 18.45 weer zonder problemen slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ja als ik de mijne niet wakker maak ook. Maar het inslapen in dr avond duu ...
Pff het is allemaal wat met die kinderen. Ja, dan zou ik gewoon proberen met korter overdag laten slapen! Als dat werkt, scheelt een hoop. Hier slaapt ze sowieso meestal tussen half 8 en 8. Maar met inslapen, gaat ze dan ook huilen of dat niet?

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Pff het is allemaal wat met die kinderen. Ja, dan zou ik gewoon proberen me ...
Nee ze huilt niet. Ze is gewoon aan het kletsen tegen haar knuffel. En rollebolle in bed. En alle woordjes die ze kent aan het vertellen.

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Nee ze huilt niet. Ze is gewoon aan het kletsen tegen haar knuffel. En roll ...
Merk je daarnaast iets anders? Zo niet dan denk ik, laat haar lekker in zichzelf kletsen als ze gaat slapen. Moet natuurlijk niet 2 uur duren. Maar hier is ze ook vaak nog met haar knuffel aan het kletsen en zingen. Als je dat vervelend vind, kan je inderdaad gewoon kijken met haar middag slaapje! Sowieso doen waar jij je goed bij voelt!

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Merk je daarnaast iets anders? Zo niet dan denk ik, laat haar lekker in zic ...
Ja ze is ook vroeger wakker. Waar ze normaal tot 7 uur a 7.30 sliep is ze nu 6 uur wakker. Maar goed een half uurtje kletsen in bed oke maar nu ligt ze ook weer een uur te kletsen. Ik dacht laat ik haar eens om 14.45 uur wakker maken ipv 15 uur misschien scheelt het iets.

2 jaar geleden

Haay mama, hier slaapt mijn dochtertje ongeveer 1.5 tot max 2 uurtjes, dan is ze ook echt klaar met slapen. Ze slaapt meestal van 13.00-13.30 tot 15.00-15.30 uur en ligt er savonds in tegen 19.30 u en wordt wakker tussen 07.30 en 09.00 uur🙂

2 jaar geleden

Hier maak ik haar ook wakker na 1.5 of 2 uur slaap… maar geen idee of ik daar goed aan doe. Slaapt nu van half 1 tot half 3 vaak en dan 19;00 in bed. Ze had laatst ook uur wakker gelegen om 19:00 maar kwam denk ook door verzetten van de klok toen dan voelde het als 18:00

2 jaar geleden

Ons kereltje slaapt vaak ongeveer 2 uur. Wij letten er vooral op dat we hem uiterlijk om 15 uur wakker maken, niet zo zeer op de duur van het slaapje eigenlijk. Soms ligt ie er vroeger in en slaapt ie zelfs langer dan 2 uur. Soms is het minder...

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Mijn dochtertje slaapt rustig nog 3 uur 😅. Van 1330 tot 1630 vaak.
Die van ons ook. Hihi. Ze gaat al meer dan een jaar rond 20:00 naar bed, maar wij zijn verwend. We leggen haar erin, muziekje en sterretjes aan en we hebben er geen “kind” meer aan tot de volgende ochtend 7:00/8:00… 😬

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ja ze is ook vroeger wakker. Waar ze normaal tot 7 uur a 7.30 sliep is ze ...
Ah ja dat snap ik hoor! Ben benieuwd hoe het is gegaan!

2 jaar geleden

Reactie op NormTex

Die van ons ook. Hihi. Ze gaat al meer dan een jaar rond 20:00 naar bed, ma ...
Haha, ja hier hetzelfde! Meestal is ze rond 09:00 wakker en soms heeft ze latere uitschieters.

2 jaar geleden

Hoi! Mijn dochter sliep ook altijd met een kwartier savonds. Dit duurde de laatste tijd soms wel 1 a 1,5 uur. Haar middagslaapje inkorten hielp niet. Het inslapen savonds bleef zo lang duren. Ze slaapt smiddags ongeveer van 13:30-16:00. Ze valt niet eerder dan half 2 in slaap. Het maakte echt niks uit als ik haar om half 4 of 3 uur wakker maakte. Het bleef lang duren savonds. Tot dat we vorige week haar ledikant om ging bouwen tot een peuterbed. Het was even wennen maar na een paar dagen viel ze weer met een 20/25 minuten zelf in slaap. Voor heen moest ik er bij blijven zitten tot ze sliep maar dat hoeft nu ook niet meer! Ze was zo blij toen ze haar grote meidenbed zag. Ze trok uit haar zelf haar slaapzak aan, klom in bed en zei slaap lekker! Ze was hier blijkbaar echt aan toe. En ze slaapt smiddags nog steeds 2,5 uur

2 jaar geleden

Reactie op Chanel-

Hoi! Mijn dochter sliep ook altijd met een kwartier savonds. Dit duurde de ...
Hoi hoi, Zou ook een mogelijkheid kunnen zijn denk dat mijn meisje er nog niet aan toe is. Maar iig bedankt voor de tip

2 jaar geleden

Wisseld heel erg van niet, tot een half uur, tot 2 uur, maar we halen hem er altijd 15.00 uur uit, hoe lang hij dan ook ligt, anders wordt het in de avond lastiger.