10 Reacties

5 jaar geleden

Ja dat kan kloppen. Een vriendin van mij is daardoor 3 weken ongesteld geweest.

5 jaar geleden

Nou, dat heb ik dus ook.. ik was een week voor het plaatsen van het Mirena spiraal voor t eerst ongesteld. (3 aug laten plaatsen) Gewoon iets minder dan een week, maar wel heftiger. Nu weer ongesteld, maar al 1,5 week.. en t wordt nog niet minder 🤯

5 jaar geleden

Ik ben al vijf weken ongesteld erdoor. De vorige keer duurde het bij mij zo'n drie maanden. Dat is wel een uitzondering gelukkig.

5 jaar geleden

Reactie op Abby_1305

Ik ben al vijf weken ongesteld erdoor. De vorige keer duurde het bij mij zo ...
Nee joh...5 weken 😳🤯 Oef! Dus langer is wel normaal... Dat is wel een “geruststelling”. Hoop dat ik niet bij de uitzondering hoor...

5 jaar geleden

Bij mij ook idd. 1e keer dat ik het liet plaatsen nergens last van. Deze keer heb ik al 1.5 week aan het bloeden. Nu niet heel heftig meer kan het met een inlegkruisje af maar vind het toch vervelend...

5 jaar geleden

Bij mij is hij 6 weken geleden terug geplaatst en nu nog steeds bloedingen, heb er eerder 1 gehad, toen was het 2,5 of 3 maanden.. daarna geen druppel meer tot hij eruit ging (4 jaar later). Ik wacht het nog even af dus, toen was het mij zo goed bevallen dat ik er weer voor heb gekozen 😃

5 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Bij mij is hij 6 weken geleden terug geplaatst en nu nog steeds bloedingen, ...
2,5-3 maanden 😳😳😳😳 Jeetje...Heb je dan geen bloedarmoede gekregen?

5 jaar geleden

Voor mij ook de eerste keer een spiraaltje in mijn menstruatie gezet. Was een paar dagen gestopt met bloeden en toen heb ik een aantal weken gebloed

5 jaar geleden

Reactie op LucaValentijn

2,5-3 maanden 😳😳😳😳 Jeetje...Heb je dan geen bloedarmoede gekregen?
Ja niet heel veel bloeden hoor.. steeds maar een paar druppeltjes.. gewoon een inlegkruisje is voldoende.. en dan is het soms ook een halve dag of een hele dag weg, dat ik denk dat het gestopt is en dan begint het opeens weer. Heb er ook weinig last van.. het is alleen vervelend

5 jaar geleden

Hier ook de eerste keer gezet begin juli. Een 14tal dagen ongesteld geweest, daarna net niet dagelijks wat druppels. Nu opnieuw mijn regels, maar het bloedverlies is al enorm minder. Ik ga ook nog enkele maanden afwachten in de hoop dat er op een dag ineens geen bloedverlies meer zal zijn 🙂