15 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan s avonds ook nooit met haar weg. Ze is met haar bedtijd gewoon echt moe dus wij later haar eigenlijk ook nooit opblijven.

2 jaar geleden

Wij doen het hetzelfde als jij. Onze zoon zou wel in een campingbedje ergens anders kunnen slapen, maar ik vind het heel naar om hem uit z'n slaap te moeten halen, in de auto te zetten en dan weer in slaap krijgen. Tot middernacht ophouden vind ik bizar, dat kan toch niet goed zijn? Mijn zoon zou ook echt onhandelbaar van vermoeidheid zijn dan

2 jaar geleden

Hier zijn het echt uitzonderingen als we met kids weggaan, ze zijn nu 4,5 en 1,5 jaar. Nu ik erover nadenk denk ik zelfs dat we nooit met ze op stap waren in de avond. Komt ook een beetje door deze tijd natuurlijk... Maar met alleen de oudste ook niet vaak gedaan. Als we op pad gaan, dan vroeg eten en daarna zorgen dat we nog redelijk rond bedtijd thuis zijn. Van zo lang wakker blijven/houden worden die van ons ook echt niet gezellig. Dan ben je nog constant met de kids bezig en heb je ook niks meer aan je avond. En laat staan hoe ze de volgende dag eraan toe zijn :-)

2 jaar geleden

Ik doe haar wel eens meenemen en dan als we weg gaan uit bed halen en dan weer thuis in bed. Even half uurtje kletsen in bed en dan valt ze in slaap. Dat deed mijn moeder ook met ons en ik weet daar niks meer van dus zal wel goed zijn toch. Gewoon proberen hoeft niet elk weekend maar een keertje kan wel

2 jaar geleden

Wij nemen onze zoon gewoon mee met een campingbed. Routine van thuis aanhouden en als we naar huis gaan in zijn pyjama in de auto. Hij slaapt overal en vind het allemaal prima (hij vindt het wel een leuk avontuur altijd). En dan thuis met de fles naar bed. Nooit problemen

2 jaar geleden

Als we ergens anders slapen dan altijd in haar eigen camping bedje samen tas inpakken dan weet ze dat we in een ander huisje gaan slapen ze valt gelijk in slaap, enkele keer dat ik ze in de nacht wakker heb gemaakt en meegenomen heb in de auto dan thuis op bed maar dat is maar 2x gebeurd vind het zo zielig als ik ze wakker moet maken.. Dus meestal regelen we dat we dan met zn alle ergens kunnen slapen

2 jaar geleden

Als wij weggaan dan doen we onze kinderen daar toch even op bed. We maken ze wakker en ze slapen thuis altijd direct weer. We gaan niet vaak s鈥檃vonds meer weg hoor met de kinderen

2 jaar geleden

We hebben onze dochter vanaf het begin altijd meegenomen en ze slaapt soms beter in het campingbedje dan thuis. Ze is nu ruim 1,5. Tijdens de autorit naar huis blijft ze vaak wakker en thuis in haar eigen bedje slaapt ze zo weer in. Hierdoor is ze Indi毛 ochtend wel vaak wat later wakker. Daarom houden wij het echt bij de weekenden.

2 jaar geleden

Als we het doen in een campingbedje en dan wakker maken om naar huis te gaan. Laatste keer was ie thuis alleen 2 uur wakker en overstuur (van 1 - 3 in de nacht) en ik vindt dat zo zielig en sindsdien niet meer gedaan.. Misschien dat we het nog wel proberen en anders overdag afspreken of oppas/uit logeren.

2 jaar geleden

Wij hebben wel 1 of 2 keer dat wij hem expres rond bedtijd in de auto in slaap lieten vallen, meestal wel wat later. Een uurtje max later. Hij heeft dan al zijn slaapzak en pyjama aan. Als we thuis aankomen is het hup direct zijn bed in. Hij wordt dan wel even 5 min wakker en valt daarna weer in slaap. Dit hebben we overigens echt maar 1 of 2 keer gedaan. Meestal gaan wij in de avond ook niet met hem op pad. Met kerst zijn we gewoon blijven slapen, want vond het zielig om hem inderdaad zo laat nog uit bed te halen. Dus misschien inderdaad een idee om dan te kijken of je gewoon kan blijven slapen, dat is wel echt fijner.

2 jaar geleden

Als wij naar vrienden gaan s avonds, leggen wij ons zoontje daar slapen in het reisbedje. We halen hem dan daar gewoon uit bed en hij slaapt verder terwijl we naar huis gaan. Soms spreken we ook bewust zonder kindjes af en blijft hij bij 茅茅n van oma's of komen (schoon)broers/(schoon)zussen babysitten.

2 jaar geleden

Nooit gedaan馃檲

2 jaar geleden

Wij hebben weinig familie in de buurt maar wel een betaalde oppas. Geen gedoe, lekker in eigen bedje slapen.

2 jaar geleden

Meestal als we met vrienden afspreken komen ze bij ons! Het is op 1 hand te tellen dat we haar ergens anders in een campingbedje hebben laten slapen. Het slapen zelf ging goed maar het overleggen naar haar eigen bedje was echt drama. Dan is ze soms wel 2 uur lang aan het huilen snachts. We doen dit dan ook bijna nooit. Als we het kunnen voorkomen dan doen we dat maar ik vind ergens ook dat je dit gewoon moet kunnen doen.... mijn ouders zeiden dat wij er aan gewend waren omdat ze dat regelmatig deden en dit altijd goed ging maar ja in de alles eerste lockdown is ze geboren en door het hele corona gebeuren ga je savonds ook niet vaak meer op stap...

2 jaar geleden

Wij gaan savonds echt nooit 馃檲 Ons kind slaapt alleen maar in eigen bed, ook niet in de auto. Wijken we ervan af is het drama tot wel dagen erna! Dan gaan we over een tijdje wel weer op pad, we zetten wel eens de babyfoon bij de buren, zijn weleens uit eten geweest in de buurt