34 Reacties

vor 3 Jahren

Volg.... de mijne trekt alles van dr hoofd hahaahah

vor 3 Jahren

Wij hebben altijd een hoedje in de luiertas! We smeren ook zonnebrand! Bril wil ze denk ik echt niet op 😅

vor 3 Jahren

Ooh hier ook 😂 gister huilen steeds maar ze trekt de bril en het goede steeds af. Hopelijk is het een fase. Heb wel een doekie voor bij de buggy (helpt wel iets).

vor 3 Jahren

Hoedje! Werkt alleen als ik een strikje dicht kan maken onder haar kin hahaha! Zonnebril ligt binnen 1 minuut op de grond.

vor 3 Jahren

Wij wonen in Spanje en doen beiden. Voor onze dochter van 3 lukt dat goed, maar hebben we wel echt aan moeten leren, vooral de zonnebril. Dit hebben we rond de 14 maanden met succes gedaan.. Hoedje vanaf het begin, met touwtje. Ons zoontje van 10 maanden houdt zijn hoedje met touwtje goed op. Zonnebril is nog niet gelukt tot op heden 😄

vor 3 Jahren

Petjes zijn trouwens super schattig maar de oortjes zijn dan niet bedekt tegen de zon, dus een hoedje is daarom een betere keuze voor die kleintjes.

vor 3 Jahren

Zonnebril gaat soms goed.. petje nog niet echt.

vor 3 Jahren

De Izipizi zonnebril! Zit een siliconen bandje bij waarmee de zonnebril op het hoofd blijft zitten. Was even wennen maar meneer vindt het nu fantastisch!

VRIEND

vor 3 Jahren

Wij hebben deze van de HEMA. Hij laat hem meestal wel zitten 😋 voor de zomer ook een hoedje besteld bij h&m

vor 3 Jahren

Hema bril en bijpassend hoedje 😄

vor 3 Jahren

De zonnebrillen van de HEMA zijn echt top! Hier in combinatie met een hoedje nog!

vor 3 Jahren

Wij hebben een petje... wonder boven wonder houd hij hem op.. in de kraamweek zaten de mutsjes nog geen 5 min op zijn hoofdje🙈

vor 3 Jahren

Hier team zonnehoed. Door het touwtje kan ze deze niet af doen. Bril ook geprobeerd maar deze trekt ze af. En die met een band in plaats van pootjes past ze niet meer.. 🤷🏼‍♀️

vor 3 Jahren

Die van ons houd hem op als haar gezicht in de zon is 😋

vor 3 Jahren

Reactie op Lisaas

Volg.... de mijne trekt alles van dr hoofd hahaahah
Hier ook😂

vor 3 Jahren

En goed insmeren natuurlijk

vor 3 Jahren

Reactie op CLN

Hoedje! Werkt alleen als ik een strikje dicht kan maken onder haar kin haha ...
Wat een leuk hoedje! Mag ik vragen waar deze van is?

vor 3 Jahren

Bedankt voor alle tips 😊

vor 3 Jahren

Hier ook een hoedje op tegen de zon. Als ze lekker bezig is laat ze hem over het algemeen wel zitten

vor 3 Jahren

Wij gebruiken hoedje, met zonnebril is echter drama😅🤣