34 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een hoedje van de Hema. Zonnebril houd hij niet op😅

VRIEND

3 jaar geleden

Hoedje , voor zolang dat ze hem op haar hoofd laat 😅 Zonnebril wordt er meteen afgehaald en hoedje 9 van de 10 keer ook , haha

3 jaar geleden

Team pet

3 jaar geleden

Ik heb bij de H&M echt een mega leuk zonnehoedje gekocht!! Zo’n rieten, dus echt een mini-me, staat zo schattig en geen geld. Maatje 80 zit ook perfect

3 jaar geleden

Ik gebruik zonnehoedjes met spf 50. Met een brede rand voor het nekje en gezichtje zodat die altijd beschermd zijn.

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Ik gebruik zonnehoedjes met spf 50. Met een brede rand voor het nekje en ge ...
Waar koopt 🌺

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Waar koopt 🌺
Bij kleinekoning.nl heb ik ze gekocht, maar er zijn nog best veel andere webshops die ze ook hebben 😉

3 jaar geleden

Ons Lyan als het niet te heet is heeft hij een petje op en anders een zonnebril..wel paar keer aangeven dat hij hem op moet houden, meestal lukt dat en anders geef ik hem iets in de hand

3 jaar geleden

Was meer een leuk foto momentje maar onze dame wil niks ( langer dan een paar seconden) op dr hoofd.

3 jaar geleden

Ik gebruik al lang de brilletjes van ezpz en van ours denk ik. Ook gebruik ik hoedjes van de HEMA. Waardoor ons popje haar brilletje laat opstaan is het volgende: ik zet haar met haar snoetje in de zon en zet dan pas het brilletje erover. Op die manier merkt ze dat dit een verschil is en aangenamerbis. Ze laat deze dan zonder problemen opstaan 🥳

3 jaar geleden

Ik heb een petje, houdt ie redelijk op maar ook zn zonnebril maar moet ik wel een paar keer zeggen ophouden en oplaten dus wel met wat oefeningen...hoedje heb ik ook maar tot dusver istie daar geen fan van

3 jaar geleden

Dus van allebei een beetje

3 jaar geleden

Ik heb hier alles geprobeerd, ben in spanje en meneer trekt elke seconde alles van zn hoofd!! Ik heb het opgegeven, gelukkig heeft die een flinke bos haar, en smeren we hem vaak in.