19 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Ik volg , sinds mijne opvang gaat is t vaker

3 jaar geleden

Ja de mijne is ook 2 weken verkouden dan weer niet dan weer wel... maar heb zelf ook last van hoesten kriebelhoest

3 jaar geleden

Wij geven de druppels van VSM voor hoesten. Het smeert een beetje de keel het is homeopathisch dus kan geen kwaad! Tussikind druppels.

3 jaar geleden

Onze zoon heeft afgelopen week ook zo laat gehad van hoest buien. Heb hem paar keer goed ingesmeerd met luuf en daarnaast zoutwater neusspray en in het badje Zwitsal adem vrij gedaan. Hij is bijna 11 maand

3 jaar geleden

Reactie op kimberlyklein

Onze zoon heeft afgelopen week ook zo laat gehad van hoest buien. Heb hem p ...
Iuuf op zn lijfje of op de romper?

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Iuuf op zn lijfje of op de romper?
Op zijn rug en buikje zoals ook in de beschrijving staat

3 jaar geleden

Luuf onder de voetjes en dan sokjes aan deden wij ook. Maar ook bij mijn zoontje heeft er 2 weken last van gehad

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 10 maanden ook last. Wij deden altijd wat basilicum in beetje kokend water, laten afkoelen en drinken. Helpt! Recept van oma

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Wij geven de druppels van VSM voor hoesten. Het smeert een beetje de keel h ...
Die gebruik ik idd ook en hij vindt ze nog lekker ook haha. Ik hoop snel dat het wat minder wordt voor hem

3 jaar geleden

Reactie op kimberlyklein

Onze zoon heeft afgelopen week ook zo laat gehad van hoest buien. Heb hem p ...
Luuf kan ik nog wel eens proberen. Bedankt!

3 jaar geleden

Hier ook 11 maanden en veel slijm ophoesten tot spugen aan toe. Gelukkig gaat het nu beter was een paar dagen heftig. Wij gebruiken vsm tussikind en een soort pilletjes van Weleda Kinfludo ook homeopathisch.

3 jaar geleden

Reactie op MamaMD

Luuf onder de voetjes en dan sokjes aan deden wij ook. Maar ook bij mijn zo ...
Oh deze wist ik nog niet. Doe je dit overdag of snachts ?

3 jaar geleden

Inmiddels vsm tussikind een aantal dagen gebruikt (meerdere malen per dag) en we merken nu gelukkig verbetering :-)

3 jaar geleden

Reactie op kimberlyklein

Oh deze wist ik nog niet. Doe je dit overdag of snachts ?
Wij deden het eerst alleen ‘s nacht, maar zijn ‘t erna ook ‘s middags gaan doen. Geen idee of dat echt een extra zetje geeft, maar ik hoorde ook ergens in de wandelgangen dat het kan helpen.

2 jaar geleden

Hoi moeders.. Ik heb deze topic weer geopend.. Mij dochtertje nu hoesten klinkt met slijm.. Kan ik gebruiken van VSM ?

2 jaar geleden

Ik heb hier een hoestdrankje van bisolvon 2 in 1 voor kinderen en ik smeer luuf onder de voetzolen, schijnt ook te werken

2 jaar geleden

Reactie op Desireewg

Ik heb hier een hoestdrankje van bisolvon 2 in 1 voor kinderen en ik smeer ...
Welke goed moeder.. Van VSM of Bisolvoon?

2 jaar geleden

VSM mij kindje nog help niet.. zij nog hoesten en de slijm nogniet alles er uit..