34 Reacties

3 jaar geleden

Hier ontbijt 1 boterham met een fles 210+7. Tussendoor fruit potje of vers. Lunch 1 a 2 boterhammen met wat melk of siroop. Tussendoor wat we in huis hebben, krentjes soepstengel of wat dan ook. In de avond met de pot mee of een potje 15 maanden. Soms een toetje en dan voor het slapen gaan een fles van 210+7 😂 dussss heeel herkenbaar wat je voelt dat ze de hele dag aan het eten zijn 🙈😂

3 jaar geleden

Ons zoontje is ook 13 maanden. Hij eet het volgende: Een fles 240ml Boterham (droog -> allergieën) Middag Fruit Koekje of boterham Fles 240ml

VRIEND

3 jaar geleden

Ons zoontje eet dit ook hoor! De soepstengel tussendoor alleen niet omdat tussen het fruit en de boterhammen maar twee uur zit. Het is verder een lekkerbekje die alles eet, dus ik snap je gevoel wel haha. Maar volgens mij is het helemaal prima😘

3 jaar geleden

Wat je omschrijft zou een van onze dagen kunnen zijn! Het lijkt soms een bodemloze put :-) Hij eet op sommige dagen echt meer dan onze dochter van 4. Ook een flinkerd hier. Geboren met ruim 4600 gram, nu rond de 12kg.

3 jaar geleden

Ik zou willen dat ze mijne alles at 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Die van mij krijgt sochtends vaak nog fles en eet dan gerust twee of meer boterhammen bij ontbijt. En dat gaat de hele dag zo verder 😂. Ze lijkt bodemloos.. Dus nee, dit ziet er prima uit hoor!

3 jaar geleden

Nou onze zoon is ook een veelvraatje haha! Smorgens: 1 boterham met willekeurig beleg (worst/kaas/jam etc) en een paar aardbeien 10 uur halve eierkoek of fruithap 12/12.30 uur: 1.5 boterham met weer willekeurig beleg 15 uur: maisvingers/koekje/rozijntjes of verse watermeloen/aardbeien/banaantje etc. 17/17:30 met de pot mee En dan soms nog voor het slapen.om 19:30 uur een flesje met pyjamapapje +- 120cc

3 jaar geleden

Bij ons als ontbijt 2 boterhammen met beleg en beker melk, tussendoortje 2 stuks fruit, lunch weer 2 boterhammen met beleg en beker melk, tussendoortje iets van rozijnen of een lange vinger. Hij is niet zo geïnteresseerd in koekjes. Fruitzakje of yoghurt vindt hij lekker. En als avond eten gewoon groente aardappelen en vlees rond de 200 gram.voor t slapengaan fles pap. Ook grote jongen. 12 mnd oud

3 jaar geleden

Vind het niet een super rare hoeveelheid ofzo. Ons meisje van 13 maanden (die echt niet flink is maar juist helemaal op de ondergrens zit met haar gewicht) eet dit over de dag: - ontbijt: 1 boterham met roomboter en beleg met een beker melk (kunstvoeding). - voor ochtendslaap: flesje kunstvoeding (hoeveelheid die ze bij het ontbijt laat staan). - tussen de middag: fruit met beker water. - lunch: 1 boterham met roomboter en beleg met beker water. - voor middagslaap: fles kunstvoeding 150 + 5 schepjes (gaat niet op). - tussendoortje: iedere keer verschillend, net wat ik heb, met een beker water. - avondeten met beker water (eet ze altijd heel erg veel van). - voor slapengaan: fles kunstvoeding 180 + 6 schepjes (gaat ook niet op). Heel soms krijgt ze als ze snachts wakker wordt nog een flesje melk maar dat is alleen als ze er om vraagt.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Vind het niet een super rare hoeveelheid ofzo. Ons meisje van 13 maanden (d ...
Welke roomboter🌺

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Welke roomboter🌺
Gewone ongezouten roomboter. Dus geen smeerbare of iets in de trant van. Ik bewaar deze gewoon in een botervlootje buiten de koelkast.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Gewone ongezouten roomboter. Dus geen smeerbare of iets in de trant van. Ik ...
Van deze??

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Ons zoontje eet dit ook hoor! De soepstengel tussendoor alleen niet omdat t ...
Dit hebben wij precies hetzelfde.

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Van deze??
Ja bijvoorbeeld inderdaad. Wij doen nooit boodschappen bij de ah maar het principe is hetzelfde inderdaad.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ja bijvoorbeeld inderdaad. Wij doen nooit boodschappen bij de ah maar het p ...
Hehehhehe Dankje.. ik ga wel proberen want mijn kindje moeilijk met broodje eten misschien met deze roomboter wel beetje trekken voor broodje eten🌺

3 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 13 maanden en eet het volgende: Ontbijt: 2 sneetjes brood met smeersel en bekertje halfvolle melk Tussendoor: fruit met bekertje water. Lunch: 2 sneetjes brood of krentenbolletjes met bekertje limonade Tussendoor: koekje, rozijntjes, maisvingers met een Bekertje water of limonade Avondeten: met de pot mee en als we makkelijk eten krijgt die een potje met een Bekertje water. En voor het slapen krijgt die nog 200ml halfvolle melk en dan naar bed

3 jaar geleden

Oh hij krijgt na zijn avondeten ook nog een toetje haha

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Oh hij krijgt na zijn avondeten ook nog een toetje haha
Haha heerlijk, wat kunnen ze lekker eten 😁

3 jaar geleden

Reactie op Fransje2020

Haha heerlijk, wat kunnen ze lekker eten 😁
Jaa echt hoor, alleen ik vraag me soms af of die wel genoeg krijgt hahah 😂

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Gewone ongezouten roomboter. Dus geen smeerbare of iets in de trant van. Ik ...
Hoi, ik heb bij gelezen.. Deze moet koelkast bewaren 😅