26 Reacties

3 jaar geleden

Hier nog 3x 180 en dan 1x 120. Gewoon kijken naar wat je kindje nodif heeft. Ze is 9.5 maand

3 jaar geleden

Oww dan maak ik mij druk om niks

3 jaar geleden

Ik geef 's morgens en 's avonds 180cc, zonder pap. Maar volg hierin mn dochter, als ze tussendoor meer vraagt dan krijgt ze dat!

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Oww dan maak ik mij druk om niks
Ik zal vast wel commentaar krijgen van het consultatiebureau maar het is mn 2r en heb geleetd lekker haar te volgen.

3 jaar geleden

Hier 3x 200ml en soms in de avond(laatste fles) 230ml

3 jaar geleden

Onze zoon is net 10 maanden en krijgt s ochtends 180+6, smiddags 90+3(deze willen we afbouwen) en s avonds 210+7. Hij geeft aan als hij echt niet meer wilt. Zelfde met vast voedsel, wilt hij niet meer dan houdt hij zijn mond dicht en bij de fles duwt hij hem dan weg. Dus volg je kindje en je gevoel.

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet overdag 2 dutjes en zonder fles slaapt ie niet. (150+5) en voor het slapen krijgt hij ook een fles. Alleen hij wilt ook 2x in de nacht een fles anders slaapt ie niet. 😪

3 jaar geleden

Ochtendfles 90ml Middagfles 90ml Avondfles 120ml Tussendoor drinkt ze 3x 200ml thee/water. Ze eet 2 broodjes en krijgt vaak een cracottes/maisvinger tussendoor. Ook eet ze 200gram fruit en 200gram groente op 1 dag. Consultatiebureau is tevreden met haar groei.

3 jaar geleden

Laatste fles wel met pap en laat in de middag warm eten rond 6 u

3 jaar geleden

Hier 3x 180 waarvan s’avonds een papfles met granen. Ik volg ook gewoon mijn dochtertje en heel soms als ze niet lekker is word ze s’nachts wakker en valt ze alleen in slaap met een flesje

3 jaar geleden

Ons zoontje krijgt 's ochtends en voor t slapengaan 190ml+6schep=230ml papfles

3 jaar geleden

Hier in de ochtend 100ml flesvoeding met pap, in de middag 100 ml flesvoeding, rond 18 uur 180ml en in de nacht ook nog 180 ml, bij 11 maanden.....no worries!

3 jaar geleden

Wij doen ‘s ochtends en ‘s avonds 190+6 en in de ochtend een boterham erbij (komt nog niet helemaal op)

3 jaar geleden

Hier nog 3x 180, soms ook nog in de nacht als ze daar om vraagt. Gelukkig laatste tijd bijna niet meer.. Onze dochter drinkt wel water maar dat is nog maar erg weinig. Blijf het wel telkens aanbieden.

3 jaar geleden

Hier 4x 180 :)

3 jaar geleden

Overdag 3x180 en in de nacht 150, heel soms zelfs 2x150. Hij eet vast voedsel nog niet zo goed, ik volg zijn behoefte maar gewoon.

3 jaar geleden

Wij geven 3x per dag 180cc+6 schepjes. Geen pap. Ze is ruim 10 maanden.

3 jaar geleden

180+6 met pap in de ochtend, 150+5 bij de boterham en 210+7 voor de nacht.

3 jaar geleden

In de ochtend 150ml door de pap heen en 50 ml drinken, 's middags 180+6 en vpor het slapen gaan nog eens 180+6 met wat pap nog voor de lekker erdoor

3 jaar geleden

Wij geven nu nog 180+6 n de ochtend, 90+3 bij de lunch brood en 180pap voor het slapen. (Slaapt de hele nacht door.). Dit op advies van het cb. Volgens het cb hebben ze in deze leeftijdscategorie niet meer dan 500ml nodig heeft en ze de rest uit eten en drinken halen. Wij hebben er toen meteen een fles afgehaald en onze dochter pikte dat gewoon, hahaha. Ze was in verhouding ook iets teveel aangekomen ten opzichte van haar lengte, vandaar deze move.