26 Reacties

3 jaar geleden

Wat ik wel lastig vind is dat het wel lijkt dat elk cb weer iets anders adviseert. Of lijkt dat maar zo?

3 jaar geleden

Reactie op NormTex

Wij geven nu nog 180+6 n de ochtend, 90+3 bij de lunch brood en 180pap voor ...
Oh ja hier andersom, mijn zoontje is 81cm en weegt 8,5 kilo. Erg lang en dun.. Wij zitten op 4x 180+6 nog naast zijn vaste voedsel. Zolang hij geen spekkies krijgt opeens blijf ik het maar gewoon zo doen denk ik

3 jaar geleden

Reactie op NormTex

Wat ik wel lastig vind is dat het wel lijkt dat elk cb weer iets anders adv ...
Dat is inderdaad ook zo, het ligt er maar net aan wie je hebt. Een vriendin en wij zitten bij hetzelfde bureau maar dan een ander persoon en daar is al helemaal niks gelijk 😑.

3 jaar geleden

Reactie op NormTex

Wat ik wel lastig vind is dat het wel lijkt dat elk cb weer iets anders adv ...
Zelfs in het zelfde cb is het anders 😂 had een vraag toen voor onze dochter hoeveel een peuter moet drinken. Zegt de ene 500 tot 750 en de andere 750 tot 1000.... 🙈

3 jaar geleden

Wij geven 1x 120-4, 1x 150-5 en 1x 90-3. Niet heel veel, maar hij drinkt ook steeds beter water, en veel vaste voeding. Nog geen 11 maanden en hij weegt al 12,5e kilo 🙊, dus vandaar dat we de melk op minimaal hebben gezet. Hij is ook wel erg lang overigens.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 10 maanden en krijgt: S ochtends 180ml+6 en 4 schepjes pap S middags 180ml+6 S avonds 180ml+6 Verder krijgt hij s ochtends fruit, s middag bij zijn fles 2 broodjes, tussendoor limonade met een koekje/maischips, s avonds groentenhap