119 Reacties

6 jaar geleden

hey onze zoon is 2 weken oud en weegt 4300 gram dus wij mogen al 6 flessen can 120 a 130 ml geven ! ik denk dat je zoontje echt wel te weinig krijgt. Ik zou eens ophogen met 10cc tegelijk naar 120 dan weet ik zeker dat hij er veel langer tussen laat.

6 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met kunstvoeding maar moest je enkel borstvoeding geven is om de 1,5-2u perfect normaal aangezien het dan helemaal verteerd is. Waarom geef je de combinatie van de 2? En hoe ziet je voedingsschema er ongeveer uit misschien dat het daar aan ligt ook dat hij slecht slaapt? Ik probeer maar mee te denken hè

6 jaar geleden

Mijn zoon van 4 weken krijgt 6 keer 120 ml per dag dit was ook wat de verloskundige en cb mij hebben geadviseerd. Hij krijgt 3 flesjes bv en 3 flesjes kv.

6 jaar geleden

Hoi, ons zoontje s ook 6 weken.. Hij weegt nu 4,5kg. Hij drink op dit moment 6 flessen kunstvoeding: 22u: 150ml 4u: 135ml 9u: 135ml 12u: 120ml 15u: 120ml 18u: 135ml Onze vroedvrouw berekent dit iedere keer voor hem en dan maken we samen dat schema op... Ik mag de 2 voedingen van 120ml ook 135ml geven, maar voorlopig heeft hij hier genoeg mee 😊.

6 jaar geleden

Vandaag op controle geweest. Ook over voeding gesproken. Volgens mij kan het nog wel eens zijn dat als jij 20 minuten borstvoeding geeft de kleine niet de goede vettige melk krijgt en het voornamelijk vocht is waardoor hij dus te weinig voeding krijgt. Mijn meisje is 4 weken en weegt 3870gr Ik geef kunstvoeding 120 en borstvoeding is ze wel een uur zoet zodat ik zeker weet dat ze de goede vettige melk krijgt. Hopelijk heb je hier wat aan :-)

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Mijn zoon van 4 weken krijgt 6 keer 120 ml per dag dit was ook wat de verlo ...