58 Reacties
6 jaar geleden
Ik ben 15 mei bevallen, was bijna 10 kilo aangekomen en ben nu 2 weken later alles weer kwijt zonder er ook maar iets voor te doen.
6 jaar geleden
Ik paste in de kraamweek weer in mijn oude kleren. Heb mezelf niet gewogen maar denk dat ik toen na een aantal dagen alles weet kwijt was. Mijn buik is alleen ietsjes minder strak dan hiervoor, maar toen deed ik ook 4x in de week crossfit. Maak me er niet zo druk om. Ben vooral mega trots op mijn lichaam en de prestaties dat het heeft geleverd.
6 jaar geleden
Ik ben 7 mei bevallen van mijn eerste kindje en zit alweer op gewicht van voor de zwangerschap. Ben in totaal 12 kg aangekomen en heb mezelf pas na 2 weken gewogen en was er toen af. Al zegt het gewicht niet zoveel, want zie nog niet helemaal mijn oude figuur terug. Maar dat komt allemaal wel, zodra ik weer kan sporten
6 jaar geleden
23 mei bevallen, 7 dagen geleden dus.. 14 kilo afgevallen. Ben totaal 18 tot 19kg aangekomen, gaat lekker dus 🙏😁😅
6 jaar geleden
Ik was 10kg bijgekomen van onze tweeling. Op 15 mei ben ik bevallen en ben nu al 10.5kg kwijt
6 jaar geleden
Ik ben 25 kg aangekomen 😱
De eerste 10 dagen ging er 13 kg af. Toen in een week nog eens 2. En nu al een dikke week op hetzelfde gewicht 😐terwijl ik gezonder eet. Kan niet wachten om weer te sporten
6 jaar geleden
Ik ben 24-5 bevallen maar heb nog niet gewogen. Merk wel dat mijn onderkin minder is dan tijdens de zwangerschap. Dat is voor mij al een pluspunt :)
6 jaar geleden
Ik ben 25 april bevallen. Ik was in totaal 20 kilo aangekomen. Ben nu 16 kilo afgevallen. Dat was eigenlijk in de eerste week al. De dag na de bevalling was ik al 12 kilo kwijt en die andere 4 kilo gingen snel daarna. Sindsdien blijf ik een beetje op hetzelfde gewicht. Als ik volgende week de zes weken passeer en weer mag sporten hoop ik die laatste 4 kilo ook snel kwijt te zijn.