15 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 26 jaar en mijn zoontje is van 5 mei😊 ben een trotse ouder ik woon in vlaams limburg

3 jaar geleden

Hi ik ben 20, jonge mama van de bijna 1 -jarige Christian. En ik kom uit Zeeland. Momenteel wachten we nog met een 2e, omdat ik nog bezig ben met mijn studie en die eerst afgerond moet worden.

3 jaar geleden

hoi allemaal, ik ben Leonie, woon in dronten. mijn dochter Bente word 6 mei 1 jaar. ik ben zelf inmiddels 29 jaar😉

3 jaar geleden

Hoi ik ben 20 en ben mama van Chloë (6 mei) en woon in noord Holland. Een tweed zal bij ons ook nog even moeten wachten🥰

3 jaar geleden

Hi, ik ben Heidi (35 jaar) onze kleine draak Bram wordt op 21 mei alweer 1 jaar. Wij wonen in Ulft in de achterhoek.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik word zelf zaterdag 27 jaar En mij man is 33 Wij hebben een zoontje DJ die 6 mei 1jaar word. En we wonen in Maarssen Momenteel wachten we nog met een 2de tot dat ons zoontje beetje zelfstandig word met dingen zelf doen bvb zelf aankleden of wat dan

3 jaar geleden

Hi ik ben 34 onze zoon james is 2 mei 2020 geboren en ben in verwachting van baby 2 weer een zoontje 💙die komt in juli. Er zit een kleine 15 maanden tussen de kindjes . ik woon op flakkee (zuid Holland)

3 jaar geleden

Ik ben 26, woon samen met m'n man en dochtertje in het altijd gezellige Brabant. Ons dochtertje word 9 mei 1 jaar. En geheel onverwacht zijn we in verwachting van de tweede, als alles goed gaat in december uitgerekend.

3 jaar geleden

Hoi. Ik ben Cindy en ben nog 28. Woon samen met mijn man en ons zoontje Marck, die 8 mei, 1 jaar wordt. We wonen in het bosrijke Soest. Bij ons komt er hoogstwaarschijnlijk geen 2e bij. Wij vinden het wel best met maar 1 kindje.

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Linda, 38 jaar en na een lang fertiliteitstraject mama mogen worden van Ray. Hij wordt 19 mei alweer een jaar 😱 We wonen in Veldhoven!

3 jaar geleden

Reactie op LindavB

Hoi! Ik ben Linda, 38 jaar en na een lang fertiliteitstraject mama mogen wo ...
Overigens zouden we het leuk vinden om een 2e te mogen krijgen. Alleen gaan we niet meer het hele traject in. We hebben nog een embryo in de vriezer, die maken we "op" en als het daarna ons niet lukt op de natuurlijke manier, zijn we gewoon gezegend met een knappe lieve zoon 🥰

3 jaar geleden

Wat leuk! Mijn naam is Janneke ik ben 38 jaar. Onze oudste zoon Bram wordt in juli 3. En ons mei kindje Huub wordt 19 mei 1 jaar. Ik woon in Nijmegen

VRIEND

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Sanne-Marye, 34 jaar en woon in Aadorp. Mijn zoontje Lorian wordt 12 mei 1 jaar. We willen graag een tweede kindje, maar wachten nog eventjes.

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Boukje (31 jaar), woon in Veenendaal en ben en moeder van Tygo (3 jaar; okt ‘17) en Jinte. Ze wordt 11 mei alweer 1, wat gaat het hard hè! Ik vind het heel mooi om te zien hoe leuk onze kinderen het met elkaar hebben. Ze spelen steeds leuker met (lees: naast) elkaar en liggen samen echt dubbel van het lachen.

3 jaar geleden

Hoi ik ben Inge 31 jaar, mama van Suze. Woon in Barneveld. Onze kleine meid wordt op 2 mei al weer 1 jaar💞 we willen heel graag een tweede kindje. 🤞🏻 hopen dat het snel zo mag zijn.