10 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kind doet dit elke nacht🤦‍♀️en gaat gewoon door met slapen.

3 jaar geleden

Ja hoor

3 jaar geleden

Ooohja hoor en niet alleen in bed. Mijn dochter doet dit ook tegen de tafel aan en op de grond 🤦‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Mij zoontje doet dat ook 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Ik las laatst een artikel van een slaapcoach dat het heel normaal blijkt te zijn. Ik wou het doorsturen maar kan het artikel niet terugvinden, wel deze (komt op hetzelfde neer): https://www.oudersvannu.nl/baby/slapen/hoofdbonken/

3 jaar geleden

Ik moest eigenlijk lachen toen ik dit bericht voorbij zag komen... Ik heb dit zelf gedaan vroeger als baby, kind. Het heet echt bonken en er zijn meerdere varianten van hoe je het kan doen... ik deed dit als baby al blijkbaar, en heb het gedaan een soort van op mijn knieën zitten met mijn hoofd naar voren. Ik heb zelfs rechtop in bed gezeten met mijn achterhoofd bonkend tegen de muur (en daarna dus tegen een matras wat tegen de muur werd gezet 🤣) en daarna zijwaarts. Heen en weer. Het was een soort ritueel ofzo denk ik om zo in slaap te komen. Alleen zei mijn moeder dat ik dat ook in de nacht terwijl ik sliep dit nog deed. Uiteindelijk is het bij mij gestopt toen ik 18 of 19 was. Mijn tante deed of misschien doet het nog steeds wel. Ze ligt op haar buik, met haar handen op het kussen. En dan haalt ze haar hoofd steeds omhoog en laat hem weer vallen op haar handen 🤷🏼‍♀️ Haha ik zelf vind het niet erg dat ik het heb gedaan. Moet altijd een beetje lachen om mezelf 😂 Uiteindelijk is het dus allemaal goed gekomen met mij, mijn vriend daarentegen die zegt dan “nouuuu.....” 🤪

3 jaar geleden

Wij hadden laatst een dramatische scene. Papa en grote zus gingen weg en ons zoontje zat op zijn knieën tegen het raam geplakt en begon toen tegen het raam te bonken met zijn hoofd... 😅 Hij doet het niet regelmatig. Wel fijn te weten dat het vaker voorkomt!

3 jaar geleden

Haha wat grappig om te lezen. Onze dochter van 9,5 maand doet dat al ook al een tijdje. En inderdaad niet alleen in bed!!🙈😂 tafel, bank, raam, overal waar ze tegenaan kan leunen. Het is niet dagelijks!!

3 jaar geleden

Ons zoontje deed dit vanmorgen om 4u voor het eerst. Toen heb ik hem lager in zijn bed gelegd en werd hij dus wakker. 🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Yess hier ook eentje die dat doet, tegen zijn bed/muur/deur alles wat je maar kan opnoemen. Zit der bij te lachen en wanneer je kijkt gaat die het express nog een keer doen 🤣