14 Reacties

5 jaar geleden

Onze zoon deed dat ook en heeft last van verborgen reflux. Misschien kan dit de oorzaak zijn?

5 jaar geleden

M’n oudste doet dit als ie in slaap valt.. en de jongste (10wk) doet het ook af en toe als ie in bed ligt..

5 jaar geleden

Onze zoon van 10 weken doet dit ook al een paar weken regelmatig. Heb er niks over opgezocht. Hij heeft iig geen last van (verborgen) reflux.

5 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

M’n oudste doet dit als ie in slaap valt.. en de jongste (10wk) doet het oo ...
Deze nacht viel ze ook in slaap nadat ze een halfuurtje had ‘geschud’. Misschien is het inderdaad een teken dat ze moe is. Ga het in de gaten houden 👀

5 jaar geleden

Reactie op bianca0856

Onze zoon deed dat ook en heeft last van verborgen reflux. Misschien kan di ...
Misschien wel... Hebben jullie dan iets gedaan voor de reflux en ging het schudden dan ook weg?

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook wanneer hij moe is en lekker wilt gaan liggen. Soms wordt hij ook wakker en geeft hij zo aan dat hij niet meer lekker ligt.

5 jaar geleden

Reactie op Rozannee

Mijn zoontje doet dit ook wanneer hij moe is en lekker wilt gaan liggen. So ...
Ho, goed om te weten! Dan ga ik haar volgende keer eens verleggen om te zien of ze dan beter ligt en het schudden wat stopt 🤗

5 jaar geleden

Bij ons is het als ze honger heeft terwijl ze eigenlijk ook moe is. Dan zit ze zichzelf echt enorm in de weg

VRIEND

5 jaar geleden

Ons zoontje doet dat ook af en toe paar sec geen idee waarom baby.s dat eigenlijk doen

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook, heb gelezen dat baby's dit doen om in slaap te vallen.

5 jaar geleden

Die van ons doet het ook als hij heel erg moe hij schud dan met zijn hoofd in mijn borst

5 jaar geleden

Reactie op Liespies

Misschien wel... Hebben jullie dan iets gedaan voor de reflux en ging het s ...
Wij zijn klein schepje johannesbroodpitmeel door de voeding gaan doen en het is nu vele malen minder. Onze man had gewoon pijn aan z’n slokdarm en schudde daarom voor, tijdens en na zijn flesje vaak met zijn hoofd.

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat als hij tegen de slaap vecht 😄

5 jaar geleden

Ze noemen dat ook wel "graven", teken inderdaad dat ze moe zijn!