17 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik hem ook en vind het echt een aanrader!

5 jaar geleden

Ik gebruik hem ook sinds deze week. Wat ik alleen niet helemaal snap is om de sweet spot goed te gebruiken moet je vantevoren aangeven hoeveel naps je die dag denkt te doen. Maar dat is juist soms lastig (hier 3 of 4). Ik zie dat dat bij jou ook verschilt; hoe doe jij dat?

5 jaar geleden

Ik vind het enorm moeilijk. Zelf met 4 slaapjes moet ze zogezegd soms bijna 2u wakker zijn en dat kan ze echt nog niet

5 jaar geleden

Hallo, ik heb deze app ook geprobeerd maar kom er niet wijs uit nu. Lizz doet nog ongeveer 3 slaapjes overdag. Smorgens maar 45 min smiddags meestal een lange dut en namiddag ook nog 45 min. Savonds rond 19 uur gaat ze meestal de "nacht" in en diep slapen. Hoewel ze vannacht diverse keren weer wakker was.. denk last van haar slaapregressie. Groetjes Peggy

5 jaar geleden

Reactie op moes-24

Ik gebruik hem ook sinds deze week. Wat ik alleen niet helemaal snap is om ...
Ik heb hem op 4 slaapjes staan, hij doet er meestal maximaal drie, maar met vier vind ik de wakkertijden beter kloppen. De laatste slaat hij sowieso altijd over. Hij is vaak al even wakker ( laatste drie dagen overdreven lang overigens, maar normaal vanaf 1630 zo ongeveer.) Hij krijgt dan nog om 1715 een borst en om 1845 alweer de borst voor de nacht dus daartussen slaapt hij nooit, de app wil soms dan nog een vierde slaapje maar die negeer ik. Soms slaapt hij 10 min in de kinderwagen met wandelen en hij gaat nog in bad ook

5 jaar geleden

Ik heb hem ook, top app. Bedankt!

5 jaar geleden

Hele goede tip, bedankt! 馃憤

5 jaar geleden

Dinsdag ben ik vergeten te voeden zoals je zit hahaha.. maar lijkt beter te gaan. Of het komt omdar ze 3 maanden is en ze zeggen dat zr dan langer gaan slapen........

5 jaar geleden

En hoe gaat het nu met de slaapjes?

5 jaar geleden

Ik ben de app net pas gaan gebruiken, maar 3 naps is exclusief de nachtslaap neem ik aan?

5 jaar geleden

Reactie op Proudmom654

Ik ben de app net pas gaan gebruiken, maar 3 naps is exclusief de nachtslaa ...
Ja!

5 jaar geleden

En hoe gaat het nu met de slaapjes?
Hier sinds vandaag weer ietsje beter, hij is nu 17 weken. Net een slaapje van 1uur48! Vanmorgen 45 min, ik ben helemaal tevreden 馃馃徏

5 jaar geleden

Ik gebruik hem ook sinds een paar dagen! Vaak loop ik er wel tegen aan dat de Sweetspot ongeveer tegelijk valt met de voedingstijd (hij komt ongeveer om de 3 uur). Iemand die dit herkent? Moet dus veel eerder voeden of stuk later op bed leggen... Wij hebben echt 4, 5 slaapjes van rond de 30 minuten. Best even confronterend ook om het zo te meten een paar dagen... Een paar langere slaapjes zouden toch voor ons knulletje ook fijner zijn, denk ik dan.馃槙

5 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ik gebruik hem ook sinds een paar dagen! Vaak loop ik er wel tegen aan dat ...
Ja dit herken ik! Jammer dat hij niet mee betekent hoe de voedingen lopen, dat is soms even puzzelen. Ook ben ik er nog niet op hoeveel naps ik hem moet zetten omdat het nog zo zoeken is. Ik denk 5x kort.. Ik denk er ook over om het premium account te proberen, schijnt nog een stuk preciezer te zijn! Iemand daar al ervaring mee?

5 jaar geleden

Er komt voor mijn gevoel ietsje meer regelmaat! 馃憤馃徎