6 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook al heel lang! Maar ik pak dr soms op om te troosten en dan maak ik haar juist wakker馃槪 ik wacht nu een paar minuten of ze zelf stopt en anders loop ik wel. Ik denk zelf dat het dromen/nachtmerries zijn

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op melissxo

Onze dochter heeft dat ook al heel lang! Maar ik pak dr soms op om te troos ...
Ja als ik dr heen ga wordt ze inderdaad wakker! Heel lang hadden we zoiets geef dr maar een flesje... maar ze is op een gegeven moment weer stil en slaapt dan even. Soms paar uur rust maar soms ook elke 10 minuten wakker 馃き

3 jaar geleden

Bij ons heeft roza dat eens gehad het is dan een Schreeuwtje ik laat haar dan liggen want ze doet het in haar slaap anders word ze wakker

3 jaar geleden

Ons zoontje doet dat als hij oorontsteking krijgt/ heeft. Verder is hij dan ook altijd behoorlijk verkouden en zit hij soms aan zijn oortje.

3 jaar geleden

Hebben wij ook twee weken gehad. Ik dacht een sprongetje of droompjes. Vond het wel echt irritant. Schrik gelijk wakker als ze huilt. Manlief slaapt gewoon verder馃檲

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Hebben wij ook twee weken gehad. Ik dacht een sprongetje of droompjes. Vond ...
Inderdaad hier dus ook zo... nu ligt ze dus bij mij te slapen want zat rechtop in bed uiteindelijk... 馃檲 maar inderdaad mn man slaapt gewoon verder denk dat hij zoiets heeft als ik maar mijn rust kan hebben maar goed moeders hoeven dat niet 馃槵 gaar ben ik