26 Reacties

4 jaar geleden

Krijgt hij ook uitslag tijdens het drinken? Mogelijk een koemelkallergie?

4 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook. Wij zijn nu begonnen met het indikken met jbpm en morgen gaan we naar de osteopaat. Ben heel benieuwd of t verschil gaat maken

4 jaar geleden

Misschien last van spruw? Heeft hij witte vlekjes in zijn mond?

4 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Onze dochter heeft dat ook. Wij zijn nu begonnen met het indikken met jbpm ...
Jbpm krijgt ons zoontje ook. Alleen als ik 1 vol schepje erin doe is de melk wel heel dik. Is dit bij u ook en hoort dat? Ik doe nu minder erin maar is de melk nog wel dun

4 jaar geleden

Reactie op suus56

Misschien last van spruw? Heeft hij witte vlekjes in zijn mond?
Nee geen witte vlekjes. Spruw heeft hij wel gehad

4 jaar geleden

Reactie op Daniek Bakker

Krijgt hij ook uitslag tijdens het drinken? Mogelijk een koemelkallergie?
Hij heeft wel wat bultjes. Kon er geen duidelijke foto van maken

4 jaar geleden

Reactie op Djayvano

Nee geen witte vlekjes. Spruw heeft hij wel gehad
Soms is spruw niet direct te zien. Langs huisarts gaan.

4 jaar geleden

Verborgen reflux heeft mijn dochter ook.

4 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Verborgen reflux heeft mijn dochter ook.
Wat is dat precies? Misschien een domme vraag hoor, maar ben zelf nog jong dus weet van veel dingen nog weinig😅

4 jaar geleden

Misschien stom hoor, maar die van ons huilt ook vaak tijdens de fles maar dat is omdat de fles vacuüm zuigt en dan komt er dus niks uit. Wellicht zelfde probleem? Als hij begint te huilen zou ik er zelf is aan zuigen, dan kun je dat uitsluiteb

4 jaar geleden

Mijn zoontje (13 weken) huilde ook tijdens de fles en het geven van de fles was erg moeilijk waardoor ik per fles anderhalf uur bezig was met de fles geven. Wij gebruiken ook al geruime tijd hero nutrasense comfort tegen krampjes, spugen en moeizame ontlasting. Vorige week zijn we bij de kinderarts geweest en heeft hij medicijnen gekregen tegen reflux. Het huilen tijdens de fles is nu ook afgelopen.

4 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Misschien stom hoor, maar die van ons huilt ook vaak tijdens de fles maar d ...
Dat kan ik wel eens gaan proberen! Dankuwel voor de tip

4 jaar geleden

Reactie op Mootje82

Mijn zoontje (13 weken) huilde ook tijdens de fles en het geven van de fles ...
Ons zoontje krijgt nutrilon forte aan andere voeding heeft hij niet voldoende. Hij is erg hongerig

4 jaar geleden

Kan t zijn dat hij het niet goed Uit zn fles krijgt? Gefrustreerd is? Misschien grotere speen proberen?

4 jaar geleden

200 ml met hongerige baby voeding bij een 8 weken oude baby is wel veel hoor. Misschien heeft hij gewoon ontzettende buikpijn hierdoor? Weet het bureau dat je kindje zoveel eet?

4 jaar geleden

Reactie op Djayvano

Wat is dat precies? Misschien een domme vraag hoor, maar ben zelf nog jong ...
Dan komt dr maaginhoud omhoog, en slikken ze her weer door. Hierdoor kan hun slok darm geïrriteerd zijn wat vreselijk zeer doet. En ze dus kunnen huilen tijdens of na de fles. Zoë deed het na de fles en ging dan krijsen liep rood aan en balde haar vuistjes. Ze had zo pijn arm kind. Sympthomen kunnen zijn. Huilen na de fles. Veel de hik. Krijsen na de fles. Herkauwen Soms spugen ( bij verborgen reflux is dat dus minder) Zuur ruiken Niet graag plat willen liggen. Hoesten Hees klinken. Zoë krijgt nu verdikt drinken en maagzuur remmers en het lijkt beter te gaan. Ze ligt ook omhoog in bed en kinderwagen. Ik dacht ook dat Zoë zo honger had, maar ze had pijn. Succes hopelijk weet je snel wat het is

4 jaar geleden

Reactie op Djayvano

Dat kan ik wel eens gaan proberen! Dankuwel voor de tip
Ja dat is wel een goeie! Je moet de dop ook niet te strak aandraaien, dan komt er ook niets uit en raakt hij wellicht gefrustreerd en gaat huilen. Dus dicht draaien en dan kwart slag terug draaien

4 jaar geleden

Reactie op JMCMK

200 ml met hongerige baby voeding bij een 8 weken oude baby is wel veel hoo ...
Ja dit is op advies van bureau

4 jaar geleden

Heb hier ook last van.. lopen tijdens voeding helpt soms 🤷🏻‍♀️ geen idee wat daar de theorie achter zit 🤣 maar t helpt..

4 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde. De oplossing hier was een grotere speen op de fles.