26 Reacties

4 jaar geleden

Bij onze dochter ook. Alles al geprobeerd en haalt allemaal niks uit. Ze drinkt ook steeds minder en lijkt echt een aversie te hebben voor de fles zo onderhand. Nu net de MAM fles geprobeerd (die heeft een heel ander vormig speentje) en ze heeft super rustig voor t eerst sinds welen de fles helemaal opgedronken. Geen idee of t toeval is maar als ze dat zo blijft doen vond ze blijkbaar dus de speentjes die we tot nu toe gebruikt hebben helemaal niks en deze wel. Meisje eigenwijsje. Maar ik hoop maar dat dit voor ons de oplossing is maar we gaan t zien. (Voorheen gebruikte we de dr brown flessen met verschillende dr brown speentjes of difrax speen).

4 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Onze dochter heeft dat ook. Wij zijn nu begonnen met het indikken met jbpm ...
Ik was even benieuwd hoe het is verlopen bij de osteopaat, merk je al iets?

4 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook, maar heb hem een grotere speen gegeven. Toen was het over... Hij had eerst vollledige forte. Nu zit hij op 210cc, waarvan 5 normaal en 2 forte.

4 jaar geleden

Reactie op joyy90

Ik was even benieuwd hoe het is verlopen bij de osteopaat, merk je al iets? ...
De osteopaat vertelde dat ze wel spanning in haar nekje en buikje had. De spanning heeft ze weggehaald en gaat ze over 2 weken nog een keer doen. Verder hebben we tips gekregen hoe we het overstrekken tegen kunnen gaan iedere keer als ze dat doet (ons meisje is daar heel erg sterk in namelijk) en haar even de boosheid eruit kunnen laten huilen zodat haar lijfje weer kan ontspannen en hoe we de darmpjes een paar keer per dag kunnen 'masseren'. Eerlijk gezegd merk ik niet veel verschil ten opzichte van voordat we maar de osteopaat gingen helaas. Behalve dat t overtrekken tegengaan wel prettig lijkt te zijn voor haar. Ik hoop dat nu t proberen te voeden met een andere fles met speen de oplossing gaat zijn want zo is er voor haar en mij rondom t voeden niet echt lol aan. Maar gelukkig is ze buiten de voedingen om een hele tevreden, alerte baby die veel lacht, goed poept en plast en heel goed slaapt dus dat is heel erg fijn :)

één jaar geleden

Wat was nu uiteindelijk de oplossing? Wij zitten momenteel met hetzelfde probleem. Ze heeft verborgen reflux en hier al medicatie voor , zitten nu zelfs op spoor ´koemelkallergie´ maar het krijsen tijdens de voeding blijft een probleem.

één jaar geleden

Reactie op SophieBr

Wat was nu uiteindelijk de oplossing? Wij zitten momenteel met hetzelfde pr ...
Hier precies hetzelfde. Mijn zoontje is nu 13 weken en zijn al 10 weken aan het zoeken. Zitten al 4 weken op Neocate, hebben een week Omeprazol gegeven en daarna 2 weken Nexium. Ook 1x naar de osteopaat geweest in de tussentijd. Allerlei verschillende spenen en flessen geprobeerd. Gister bij de logopedist geweest, maar aan de manier van drinken ligt het ook niet. Ten einde raad.